Jump to content

tinus

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About tinus

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/13/1992
  1. Er det noen som har funnet en type matboks til å ha kesam/cc-boksen i? Jeg tør ikke å ha det i skolesekken, den åpner seg ofte og selv om den er i pose blir det ganske klinete
  2. Alltid elsket godteri og drittmat, og foretrukket sofaen med tv-serier fremfor å gjøre noe.. Skikkelig sofagris med et usunt forhold til kropp og mat, jojo-slanker fra jeg var rundt 13. Vendepunktet var at jeg ikke passer inn i buksene som en gang (for ikke så lenge siden) var for store, lei av dårlig form, lei av å unngå sosiale eventer, lei av å se den ukjente personen i speilet hver dag..
  3. tinus

    Tatoveringer

    (Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle snu bildene?) Har halv sleeve, venstre overarm Skip på undersiden.
  4. Kanskje litt dumt spørsmål fra min side, men spør allikevel; Det er jo mange forskjellige proteinpulvere på markedet og til forskjellig bruk? Kjæresten har et for å legge på seg, mens jeg har Syntha 6. (som jeg trodde var riktig?) http://www.iherb.com/BSN-Syntha-6-Meal-Replacement-Addition-Vanilla-Ice-Cream-2-91-lbs-1320-g/24856?at=0 Er dette "riktig" pulver til mitt bruk? Bruker det i mat, og skal ned i fettprosent
  5. Har begynt å føre inn mat osv på diett.no, men finner ikke "forbruk" når det kommer til jobbing. Der er det lagt inn for snekkere og gårdsarbeidere! Noen som vet ca forbruk for: 1. Butikkmedarbeider, mest gåing og ståing, litt bæring opp og ned trapper. 2. Sykehjem, langtidsavdeling med tunge pasienter. På en 7-timers arbeidsdag er det kanskje 30 min på rumpa, ellers er man i full fart.
  6. Jeg bestilte LIPO 6, og det kom heller ikke gjennom.... Vet om andre som har bestilt det og fått gjennom uten problemer. Tror det er litt ymse av hva som kommer gjennom (
  7. Drikker ikke i helgene (eller ellers) og spiser faktisk ikke godteri andre dager enn på lørdag, og da bare en liten mengde. Har ikke lyst på Men etter veiing i dag (bruker målebånd fra nå av) har jeg faktisk gått ned litt.
  8. Jeg sliter også med å gå ned, men jeg veier maten og ligger på rundt 1200-1800 kcal hver dag. Spiser skyr, havregryn, veldig grovt "brød" (danskebrød), karbonadekjøttdeig og kyllingbryst brukes til middager, ellers atkinsbarer som mellommåltid på jobb. Har kuttet alt av godteri (spiser krom, for jeg har alltid vært en stor godtegris) Sykler til og fra jobb (varierende hvilken jobb, men tilsammen 40-50 min) Jobber på sykehjem og i butikk, er ikke akkurat mye sitting på rumpa der. Danser zumba 3-4 ganger i uka, trener styrke 5 ganger i uken. Er 170 cm, veier 70 kg.. Noen som kan ha en idé om hva jeg gjør feil?
×
×
  • Create New...