Gå til innhold

GUTTER ?


Chiingol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tilsier genetikken min at jeg har litt sprettrumpe. Pga av dette er jeg smålig skeptisk til knebøy for og gjøre "problemet" større. Lurer vel egentlig bare på hva dere JENTER syns om litt rumpe?

Takk på forhånd :)

Håper du slutter å se på sprettrumpa som et "problem". Det er den definitivt ikke! Fins ikke noe finere enn en spretten bakdel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en ting jeg ikke takler hos gutter, så er det flat rumpe! Den MÅ være spretten. Den trenger ikke å være kjempediger liksom (selv om mye rumpemuskler er utrolig fint!), men hvis den hadde vært flat så hadde jeg bare ikke klart det. Det høres forferdelig forfengelig ut, men det er som det er.. Spretne muskelrumper er awesome!! ;) Hadde dog kanskje følt meg pittelitt truet om den var rundere enn min, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke bare jenteer som bør trene rumpa=) Gluteus maximus er jo en av de viktigste musklene i kroppen, er også en av de største av skjellet musklaturen. Vi gutter har ikke vondt av å ha sprettrumpe ;)

Helt enig. Å ha en sterk gluteus er ikke akkurat et minus i de store øvelsene. Kjører mine på flere forskjellige måter, det kjennes (og sees :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...