Gå til innhold

3T diskriminerer menn


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på jobb i går da jeg hjalp en kunde. Han lurte på om det var jeg som trente på SiS før, sa at det stemmer, men slutta bl.a på grunn av at det ikke en gang var lov med sleeveless eller noe som helst. Sa jeg sendte dem en lang mail om hvor tåpelige begrunnelsene deres var for forbudet osv.. Denne fyren hadde jobba der og var innom den ene dagen da det var fullt krisemøte etter mailen og sikkert andre som hadde klaget :p Herregud jeg lo.. Han var i det minste enig med meg :p

Ps; Svaret jeg fikk tilbake da jeg sa det var idiotisk at det var lov med singlett i gruppetimer, og ikke i styrkesalen var: "Du kan se på det som fartssoner når man kjører bil, noen plasser er det lov å kjøre i høyere hastighet enn andre.." Heerregud, skal ikke være mulig :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slik forsikrer vi oss om på forhånd vet du ;)

Bare synd jeg ikke trykket "see more" på alle, så mangler litt, men man ser da det meste i hovedtrekk hehe :)

Vurderer å laste bildene opp på sis sin facebook side :D hihi

Var på jobb i går da jeg hjalp en kunde. Han lurte på om det var jeg som trente på SiS før, sa at det stemmer, men slutta bl.a på grunn av at det ikke en gang var lov med sleeveless eller noe som helst. Sa jeg sendte dem en lang mail om hvor tåpelige begrunnelsene deres var for forbudet osv.. Denne fyren hadde jobba der og var innom den ene dagen da det var fullt krisemøte etter mailen og sikkert andre som hadde klaget :p Herregud jeg lo.. Han var i det minste enig med meg :p

Ps; Svaret jeg fikk tilbake da jeg sa det var idiotisk at det var lov med singlett i gruppetimer, og ikke i styrkesalen var: "Du kan se på det som fartssoner når man kjører bil, noen plasser er det lov å kjøre i høyere hastighet enn andre.." Heerregud, skal ikke være mulig :rofl:

HAhaha.. Sendte mail til de jeg også, regner med den la seg omtrent i samme gata som den alex sendte. Men jeg fikk aldri noe svar :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner virkelig ikke forskjellen mellom singleter og kompresjonstøy. Skal de ikke forby store menn å trene i det også?

Må vell være like "avskremmende" det.

dette har jeg også stilt spørsmål ved! det ser jo nesten enda mer brutalt ut når en schvær muskuløs jævel kommer i slik tettsittende tøy med muskler å blodårer tytende igjennom klærne hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har jeg også stilt spørsmål ved! det ser jo nesten enda mer brutalt ut når en schvær muskuløs jævel kommer i slik tettsittende tøy med muskler å blodårer tytende igjennom klærne hehe...

Tror det er mer pga. at bråkete tenåringer oftere bruker singlet og lager kvalm på frivektsarealet. Dette med at det er fordi at store menn er skumle tror jeg bare de sier for å ikke fornærme en stor kundegruppe (gutter på videregående).

edit: sier ikke at alle unggutter bråker, bare at de som gjør det har en tendens til å bruke singlet (basert på egen observasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler mer ubehag av feite folk i tights enn trente folk i singlet for å være ærlig.Forskjellen på en t-skjorte og en singlet er ca 15 cm med tøystykke og veldig få uheldige situasjoner kan oppstå ved bruk av singlet.. Forskjellen på en utrent kropp i tights enn i en vid joggebukse kan være et bilde man aldri klarer å få vekk fra netthinna uten å rive ut øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ihvertfall ikke mindre svette på apparatene ved bruk av t-skjorte. Jeg skulle gjerne fått lov til å trene i treningsbh bare jeg, når sola steker inn av vinduet. Når man trener skal man være opptatt av å trene, ikke bry seg for mye med andre. Jeg trodde det var hva man gjorde med musklene og ikke musklene i seg selv som kunne være skremmende jeg. Jeg liker å se menn i singlet, skuldre er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er næsty som f å se andre menn trene i singlet så forby i vei! Og 99% av de som trener i singlet er bråkete curl-konger med snittaler på 16, så det er også helt i orden om de finner seg et annet sted å trene. Hjemme i kjelleren f.eks.

Og ja det er faktisk forskjell på menn og damer! Har til dags dato fortsatt til gode å se ei stinkende og kvisebefengt dame i singlett, men ser det hver dag på trening representert av bråkete smågutter.

Og rent funksjonelt er det fullstendig ubrukelig til å trene i da man henger fast i alt:thumbsup:

Men er litt overrasket over at så mange her inne liker å ligge i man-juicen som ligger på benken etter disse karene?:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er næsty som f å se andre menn trene i singlet så forby i vei! Og 99% av de som trener i singlet er bråkete curl-konger med snittaler på 16, så det er også helt i orden om de finner seg et annet sted å trene. Hjemme i kjelleren f.eks.

Og ja det er faktisk forskjell på menn og damer! Har til dags dato fortsatt til gode å se ei stinkende og kvisebefengt dame i singlett, men ser det hver dag på trening representert av bråkete smågutter.

Og rent funksjonelt er det fullstendig ubrukelig til å trene i da man henger fast i alt:thumbsup:

Men er litt overrasket over at så mange her inne liker å ligge i man-juicen som ligger på benken etter disse karene?:huh:

Rassehøl i singlet er ikke noe bedre i t-skjorte altså. ingen "liker" svetten som ligger igjen på benken, men siden man skal dusje rett etter trening er det ikke døden å komme i kontakt med andres svette for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tanken deres bak det. Ærlig talt gir jeg faen i om jeg kan bruke singlet eller ikke. Er du i god form så synes jo det like godt igjennom en t-skjorte... Synes egentlig det er litt småharry å by seg frem med singlet når man kommer til en viss muskelmasse. Mine two-cents ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...