Gå til innhold

3T diskriminerer menn


Anbefalte innlegg

- 3T diskriminerer menn - adressa.no

Virker ikke som om det er så veldig gjennomtenkt fra ledelsen sin side. Argumentet for at det er sånn er fordi kvinner blir skremt av menn med muskler.

Stusser også litt over at kvinner med muskler heller ikke får bruke singlet, men de som ikke har det får lov :rofl: Her har 3T driti seg kraftig ut spør du meg. Det bør være enten eller, for BÅDE kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir rett og slett kvalm av å se hva som skjer rundt i verden. Forskjellen mellom gutter og jenter skal viskes? helt ut, kjønnsrollene er snudd på hodet, vi produserer mindre barn enn noen gang før, vi er feitere enn noen gang før. Men mest aktuelt til den saken der; gutter får ikke lov til å være gutter mer.

Familievennlig? Skal disse barna vokse opp med å tro at fedrene sine burde se ut som overvektige slasker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på 3T og ante ikke dette før jeg leste det nå. Men jeg har sett menn trene i styrkeavdelingen med singlet. :) Heldigvis er det ingen av de ansatte som har klaget på det. Forhåpentligvis gjør de det ikke i fremtiden heller, tross denne artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å ta et utvalg av singleter, tank osv.:)

F eks jeg vil si det er forskjell på å tillate nr 1 og 4 , men ikke 2 og 3 ;)

Heldigvis får vi trene i singlet her, men regelen er: svetter du vasker du etter deg eller bruker handkle på sete og rygg. Singlet eller hva du enn har på deg...

Saken er at kan alle trene i singlet, kan absolutt alle gjøre. Der jeg trener er det folk fra 16-70 år :(

post-11899-14440856996444_thumb.jpg

post-11899-14440856996639_thumb.jpeg

post-11899-14440856996855_thumb.jpg

post-11899-14440856997255_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok si jeg reagerer på den uttalelsen. Det påstås kvinner blir redd menn med muskler. Å bli pålagt en redsel uten at jeg skal ha noe å si om saken, er litt provoserende, hehe :p

Både du og jeg vet at det er bare den offentlige versjonen/grunnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta et utvalg av singleter, tank osv.:)

F eks jeg vil si det er forskjell på å tillate nr 1 og 4 , men ikke 2 og 3 ;)

Heldigvis får vi trene i singlet her, men regelen er: svetter du vasker du etter deg eller bruker handkle på sete og rygg.

Saken er at kan alle trene i singlet, kan absolutt alle gjøre. Der jeg trener er det folk fra 16-70 år :(

Helt offtopic men gud det brystet til Ronnie er til å døø av *vil ha!* :ninja::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To sum it up: Feite(kvinner) får gjøre som de vil, mens atleter og de muskuløse må dekke seg til?

FORKASTELIG! De viser 0 respekt for all jobben de har lagt inn for å få kroppen sin.

Forøvrig mener jeg det uten tvil er diskriminering, selv om det ikke er noen "alvorlig" sak sett i et større perspektiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en ting å si: Tåpelige regler! Aner ikke hvor man finner 3T, men om jeg ser det noe sted så skal jeg ikke dit for å trene iallefall :mad: Selv om JEG sikkert hadde fått lov til å trene i singlet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forby heller å trene i langermet, høyhalset skjorte, sier nå jeg! Utrolig trist og frustrerende når de (antatt) heiteste mannfolka på senteret dekker seg til fra topp til tå på den måten :cry:

Og hvorfor er det ingen som reagerer på det at det faktisk er litt ubehagelig å trene i t-skjorte? Jeg synes i hvert fall det. Mye behageligere med skulderfriheten man får med racerback singlet. Luftigere er det også. Man kan selvfølgelig ta på en slaskete og stor t-skjorte, men da ser man ingenting, og føler seg mer daff => blir litt mer daff. Kanskje jeg tillegger påkledning mer makt enn de fleste, men...

Uansett: Jenter og nybegynnere kan bli redde?

Jeg er jente, og forholdsvis nybegynner, og da jeg var utilpass i starten var det fordi jeg var så bevisst på meg selv. Var overhodet ikke på noen måte truet av de store gutta, uansett hvilken påkledning de hadde. Setter bare pris på litt eyecandy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis. Det er nå kvinnene skal ta igjen for de 6000+ årene mennesker har eksistert på jorda. Forbered dere på 6000 år som tøffelhelter.

Tror enkelte kvinner hadde blitt veldig lei seg om alle var kun tøffelhelter :-) seff alt med måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...