Gå til innhold

3T diskriminerer menn


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, kjapt søk på google hvor noen bibelmennesker mente mennesker bare har eksistert i 6000 år :D Det understreker hvor seriøs kommentaren var ;)

Haha ok, skjønte ikke så mye der et øyeblikk. Type Øhm mennesket har... eksistert omtrent en tredel av den tiden vi har hatt tamhunder? :p Tror jeg ikke tok poenget fordi jeg syntes det var en ypperlig idé at vi jenter dominerer i noen millennier nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe. Husk det er mannene som har gitt dere like vilkår;) dere kunne aldri ha tatt de ifra oss om vi ikke ville dere skulle hatt de. Husk det;)

Hah, yeah right :rofl: Kvinnene sto bare på kjøkkenet mens mennene sa: "Nei uff, nå er vi litt lei av all jobbinga, så nå synes vi dere kvinnene kan gjøre en innsats" - og der hadde vi likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, yeah right :rofl: Kvinnene sto bare på kjøkkenet mens mennene sa: "Nei uff, nå er vi litt lei av all jobbinga, så nå synes vi dere kvinnene kan gjøre en innsats" - og der hadde vi likestilling.

hehe! Vi skulle heller ha sendt dere i krig altså? åå nei det er jo ikke likestilling:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

With all due respect, I disagree! Singlet burde ALDRI vera greit på et skikkelig TRENINGSstudio! Med mindre ein trener på fitness planet då :(

Hadde eg trent der hadde eg nok gjort som han her:

Fin text på siden av maskinene i gymmet der: "You belong" :D - bare du ikke skiller deg ut fra den gemene hop liksom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forby heller å trene i langermet, høyhalset skjorte, sier nå jeg! Utrolig trist og frustrerende når de (antatt) heiteste mannfolka på senteret dekker seg til fra topp til tå på den måten :cry:

Og hvorfor er det ingen som reagerer på det at det faktisk er litt ubehagelig å trene i t-skjorte? Jeg synes i hvert fall det. Mye behageligere med skulderfriheten man får med racerback singlet. Luftigere er det også. Man kan selvfølgelig ta på en slaskete og stor t-skjorte, men da ser man ingenting, og føler seg mer daff => blir litt mer daff. Kanskje jeg tillegger påkledning mer makt enn de fleste, men...

Uansett: Jenter og nybegynnere kan bli redde?

Jeg er jente, og forholdsvis nybegynner, og da jeg var utilpass i starten var det fordi jeg var så bevisst på meg selv. Var overhodet ikke på noen måte truet av de store gutta, uansett hvilken påkledning de hadde. Setter bare pris på litt eyecandy!

+1 til absolutt alt du sa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA SiS slettet innlegget de hadde på Facebook om denne saken etter at mange klaget på forbudet. Fantastisk.

Men slik forsikrer vi oss om på forhånd vet du ;)

Bare synd jeg ikke trykket "see more" på alle, så mangler litt, men man ser da det meste i hovedtrekk hehe :)

Vurderer å laste bildene opp på sis sin facebook side :D hihi

post-3401-14440857210298_thumb.jpg

post-3401-14440857210804_thumb.jpg

post-3401-14440857211287_thumb.jpg

post-3401-14440857211757_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...