Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å leste litt om Pre-Workout produkter her nå..blir litt forvirra om hva som er "ekte" eller ikke, av noen forskjellige typer pre-workout produkter..om hva som er ulovlig osv!

Regner med at man ikke får kjøpte noe ordentlig ell skikkelig pre-workout produkter i Norge..kjøpte nettopp mitt første pre-workout produkt nå, Neurocore! bare leste litt om at noen syntes det funket, å ja, klarte faktisk litt flere rep på flere øvelser..men om det var psykisk eller ikke...det vet jeg ikke!

har noen her noen anbefalinger`?? Evt om jeg må til våre naboer, Sverige! eller hvor jeg burde/kan bestille på nettet..?

Lurer på det samme som Kvisten.. :) Bruker nå Ripped Hardcore fatburner og Hardcore Kre-Alkalyn fra StarNutrition før trening men vil gjerne også har et skikkelig PWO som får meg til å pumpe skikkelig på styrke dagene :D

Kom gjerne med din favoritt og hvor du kjøper den :)

EDIT: Kjøpte akkurat 3 bokser CRAZE fra predator nutrition :) Håper det funker :D

Heisann :)

Er det noen som har erfaring med Neurocore som selges på Gymgrossisten her i Norge? Har fått god rating på bodybuilding.com, men er dønn skeptisk til noe som er lovlig i Norge.

Slenger med et lite tips også, kjøpte nettopp 100 gram koffeinkonsentrat fra en forhandler på ebay! :D Kostet 10 dollar for produktet, og 10 dollar i shipping, og det tok ikke lenger enn en uke å få det tilsendt. Den blir merket som gift ;) Har så sykt respekt for den lille posen med hvitt pulver.. Scoopen som fulgte med var for 15mg doser, og var så liten at jeg ikke hadde klart å bruke den til å drepe en maur om jeg så anstrengte meg. Keegeste om morgenen, 20-30 scoops og kjenner bare fettet ese vekk.

Mange liker bl.a iForce fra Hemavol :)

Både undertegnede og HITFrank får redusert ytelse av Hemavol. Blir litt blodårer, men ytelsen går rett i søpla. Mulig det er for vasodilatorisk. Ville heller anbefalt Ultima eller MAN Clout.

Heisann :)

Er det noen som har erfaring med Neurocore som selges på Gymgrossisten her i Norge? Har fått god rating på bodybuilding.com, men er dønn skeptisk til noe som er lovlig i Norge.

Slenger med et lite tips også, kjøpte nettopp 100 gram koffeinkonsentrat fra en forhandler på ebay! :D Kostet 10 dollar for produktet, og 10 dollar i shipping, og det tok ikke lenger enn en uke å få det tilsendt. Den blir merket som gift ;) Har så sykt respekt for den lille posen med hvitt pulver.. Scoopen som fulgte med var for 15mg doser, og var så liten at jeg ikke hadde klart å bruke den til å drepe en maur om jeg så anstrengte meg. Keegeste om morgenen, 20-30 scoops og kjenner bare fettet ese vekk.

Den versjonen av Neurocore som blir ratet på Bodybuilding.com og den du får kjøpt på gymgrossisten er ikke den samme. Den du får kjøpt på gymgrossisten inneholder stort sett koffein, L-Theanine og noen urter.

Og ja, koffein er syke greier egentlig.

Annonse

Annonse

Den versjonen av Neurocore som blir ratet på Bodybuilding.com og den du får kjøpt på gymgrossisten er ikke den samme. Den du får kjøpt på gymgrossisten inneholder stort sett koffein, L-Theanine og noen urter.

Og ja, koffein er syke greier egentlig.

Takk skal du ha! Da skal ikke svinene i gymgrossisten få en del av mitt dyrebare studielån i bytte mot mannskit. Bestilte meg heller 250 gram beta-alanin og citrulline malate, så har store planer om å mekke meg en egen pre-workout med dem to, pluss store mengder koffein, kreatin, litt whey, og så klart Stevia søtningsstoff. Så om dere hører om en kar som har omkommet av koffein og diverse andre stimulanter-overdose i egen produsert syrePWO de neste dagene, så vær snill å be Fitnessbloggen-redaksjonen slette brukeren min.

Takk skal du ha! Da skal ikke svinene i gymgrossisten få en del av mitt dyrebare studielån i bytte mot mannskit. Bestilte meg heller 250 gram beta-alanin og citrulline malate, så har store planer om å mekke meg en egen pre-workout med dem to, pluss store mengder koffein, kreatin, litt whey, og så klart Stevia søtningsstoff. Så om dere hører om en kar som har omkommet av koffein og diverse andre stimulanter-overdose i egen produsert syrePWO de neste dagene, så vær snill å be Fitnessbloggen-redaksjonen slette brukeren min.

LD50 for koffein er svært høyt, så med mindre du har et hjerte som holder på å legge opp går det nok bra.

Har hørt at craze kan slå ut som amfetamin?

Aldri hørt at proteinpulver kan slå ut som doping :dead:

Det er bare amfetamin som slår ut som amfetamin. Vær kritisk til broscience;)

no broscience =)

Craze innehåller ej amfetamin eller metamfetamin. Dock innehåller craze fenyletylamin (phenyletylamine / PEA), en centralstimulerande substans som kroppen själv tillverkar av aminosyran fenylalanin, vilken kan ge falskt positivt utslag för amfetamin (amphetamine) och metamfetamin (methamphetamine) på immunoanalystester med låg specificitet. Vid mer specifika tester såsom gas chromatography–mass spectrometry (GC/MS) så särskiljs fenyletylamin från amfetamin.

Craze amfetamin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...