Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

..men hvis jeg ikke tar det hver morgen så har det ikke like stor virkning?

Det vil jeg tørre å påstå at du får. Blir nok litt bortkastet hvis du skal ta det hver morgen samt før trening, spesielt hvis du allerede inntar din daglige kopp kaffe eller grønn te. På Gymgrossistens egen side http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creatine-complete-extreme-500-g så henviser de også til en dose om morgenen eller før trening :)

Strengt talt så er hele den pre-workouten bortkastet. Eneste dosen som faktisk "fungerer" er koffein på 200mg. Selvom du hadde tatt dobbel dose så hadde du ikke fått nok av beta-alanin, citrulline malate, eller l-tyrosin. Du får mer ut av å kjøpe disse ingrediensene+kreatin og lage din egen pre-workout.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..men hvis jeg ikke tar det hver morgen så har det ikke like stor virkning?

200mg koffein holder i massevis for de fleste, at det "skal" tas om morgenen tror jeg bare er et markedsføringstriks som gjør at du skal tømme boksen fortere og kjøpe en ny boks fortere slik at de får større inntekter.

Man tar jo en pre-workout bare for å få energi til treningsøkta, hva er vitsen i å waste pre-workouten om morgenen om man ikke skal trene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...