Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lenge det kan spores opp. :)

Jeg vil anta det vil ha sammenheng med brukshyppighet og individuelle metabolisering, men det er bare til å søke opp halveringstiden på de ulovlige stoffene(hvis det finnes da), og regne ut sånn høvelig hvor mye du får i deg og dermed kan du finne ut hvor lenge det vil finnes i kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Swollen fra Nutrabolics i dag og den skal testes ut for fullt i morgen med skulder/triceps trening. Gledes!

Stod mellom den og Craze og selv om Swollen er mye dyrere så har jeg hørt veldig mye bra om den fra folk jeg stoler på så da ble valget lett. Håper den lever opp til forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg Amino Energy fra Optimum Nutrition og jeg er STORFORNØYD!

Har brukt alt som kan brukes av PWO's fra alle mulige kanter, men nå skal jeg gå helt bort i fra det, rett og slett fordi jeg presterer bedre uten kroppen full av stimulanter av alle slag.

Jeg har vært veldig glad i å være skikkelig gira på trening, men siden jeg trener mer og mer med høyere intensitet og mer crossfit inspirert trening, må jeg bare gå bort ifra det, fordi pulsen går rett i taket uten å i det hele tatt klare å jobbe der oppe :/

men ja.. skal jeg liste opp en jeg alltid har vært fornøyd med pump messig på det være SuperPump MAX og for energi må det være Craze og NeuroCore fra Muscletech.. som jeg forøvrig har 2 bokser av jeg skal selge.. ta gjerne kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestillte craze fra Bodybuilding.com - Huge Online Supplement Store & Fitness Community! 19. november. har enda ikke fått den, kan det ha blitt stoppen i tollen ? isåfall får jeg beskjed om det? å hvordan får jeg beskjed om det ? brev, krypos på døra eller oppringning?

setter stor pris på svar :)

Mest sannsynlig brev. Jeg tipper nok den har blitt stoppet ja, men det kan hende at det faktisk tar så lang tid, aldri bestilt fra BB. Går det over 1mnd ville jeg har sendt mail og forhørt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey takk :) men om craze'n min blir stopped i tollen, blir det da sendt tilbake? har hørt det er ulovlig i norge ?

å det skulle ta 8-20 business days.

mener du jeg skal sende mail til bb.com ?

Det er nok ulovlig å få det inntil Norge via land som er utenfor EU/EØS. Jeg foreslår du leser deg igjennom denne tråden og ser hva som er skrevet. En del tips angående dette ;) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte Jack3d fra bodybuilding.com men det kom aldri!.. hmm

Så vente på Muscletech Neurocore fra Gymgrossisten, noen som har erfaring med den ?

hvorfor ikke? har bestillt 2 bokser craze den 19.november ennå ikke kommet. begynner å tvile nå.

fikk du i det hele tatt beskjed fra tollen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke? har bestillt 2 bokser craze den 19.november ennå ikke kommet. begynner å tvile nå.

fikk du i det hele tatt beskjed fra tollen ?

Prøvd å hold det til samme post mtp. at det var samme sitat og samme person :) Jeg vil forresten anbefale deg å lese hele trådne før du spør om noe. Sannsynligvis har ting allerede blitt svart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre er også superpump max superdump max.... Hehe

Swollen liker jeg veldig godt. Gir fin energi, bra fokus, pump og litt mer blodårer som popper. Ikke noen energikrasj etterpå. Minus er smaken. Ikke noe god i det hele tatt.

Bestilte neurocore i fruit punch fra gymgrossisten for å ha nå mens jeg er i Norge på ferie og den er jeg VELDIG fornøyd med. Og fruit punch smaken er den beste jeg har smakt tror jeg. Skikkelig nam!!! Bra pump, fokus og energi. Også av denne ble det mye blodårer som kom frem av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestillte craze fra Bodybuilding.com - Huge Online Supplement Store & Fitness Community! 19. november. har enda ikke fått den, kan det ha blitt stoppen i tollen ? isåfall får jeg beskjed om det? å hvordan får jeg beskjed om det ? brev, krypos på døra eller oppringning?

setter stor pris på svar :)

Aldri bestill tilskudd fra USA med mindre det er noe som regnes som mat. Bestill fra EU siden du kan ta inn tre måneders forbruk av reseptfrie legemidler og de fleste tilskudd som er verdt å importere regnes som legemidler av Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en tur til Sverige i jula. Får spørre da. Best sjanse på Gymgrossisten i Strømstad?

krysser fingra for det når jeg drar til sverige imorgo! :)

- tenkte å kjøpe litt forskjellige pwos for å teste å skrive no "anmeldelser" type broscience hehe.. noe dere mener jeg bør kjøpa for å testa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...