Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Aldri sulten på PSFM! Nå, 4 dager av... hunger!!:eek:

jeg er ikke sulten i hvert fall! merker mettheten en stund, men tror jeg har klart å skrumpe magesekken ganske greit på de 3 ukene jeg ikke spiste så mye. Derfor jeg også ville begynne med denne oppsatte dietten, for da MÅ jeg spise :)

Fortsetter under...

Hehe, sulten ja! Husker de første dagene, orka ikke en dritt nesten.. Var sulten og sur ganske ofte.. Kunne klikke over småting :p Dette er den sjette dagen på dietten, og nå har jeg kontroll over sulten og humøret. eller er det sulten og humøret so har kontroll på meg? :meh:

Hehe, sulten ja! Husker de første dagene, orka ikke en dritt nesten.. Var sulten og sur ganske ofte.. Kunne klikke over småting :p Dette er den sjette dagen på dietten, og nå har jeg kontroll over sulten og humøret. eller er det sulten og humøret so har kontroll på meg? :meh:

Jeg er på 4. dagen ETTER psmf.. det er NÅ jeg er sulten :p

Annonse

Masse og masse fru blom ;) Uten ost og rømme regner jeg med :rofl:? Jeg holder meg kun til magert rent kjøtt, kylling, tunfisk og fisk (litt bort fra det du spurte om I know ;)), men oppskrift..hmm... jeg har ikke noe eksakte mål, men kan fortelle hva jeg bruker i tacokrydderet. I salsaen bruker jeg tomat oppkuttet i små biter masse chili og (liker sterkt),løk,hvitløk, fersk koriander og salt :) I tacokrydderet har jeg spisskummin som gir hovedsmaken i taco, cayenne krydder, salt,paprika pulver(lite),hvitløkspulver og pepper :)

I dag spiste jeg 150 g karbonadedeig med en teskje tacokrydder, agurk 60g, tomat 20g, paprika10g, isbergsalat 30g, 30 g mager kesam og 20 g tacosaus + 5ml solsikkeolje.. Og i følge mine beregninger ble det 305 kalorier, 35g proteiner, 10g fett og 7.5 g omtrent.. Og det er jo vel ikke heeelt ille er det vel?? Spist lite fett og karbo på di andre måltidene, så i gjennomsnitt går det vel opp i opp? :) Hadde ikke ost til..

Tusen takk for oppskriftene ;)

Åhh, sku gjerne fått oppskrift på begge deler om du har? Elsker taco, og det er jo genialt at det er lov til å spise masse av det på denne dietten :)

2 ss spisskummi

2,5 ts tørket oregano

2,5 ts hvitløkspulver

3 ss Chillipulver

2 ss paprikapulver

1-3 stk tørkede røde chilli (knust)

[ATTACH]41832[/ATTACH] jeg bruker disse (syykt streke så 2 holder lenge :p) du får kjøpt de på utlender butikker

2 ts svart pepper

2 ts salt

post-12135-14440868257602_thumb.jpg

Hehe! Hva gjør du med det? :p Hvordan har det gått for deg forresten? :)

Kjempebra! Siste veiing nest siste dag på PSMF: 81,3 Nå: 81,6! :) Var redd jeg skulle fly opp flere kg (vann osv.) men det har jeg ikke :)

3 uker PSMF, ned 6,5kg. Fornøyd med dét.:thumbsup:

Skulle i prinsippet fortsette en stund til, men jeg orket ikke i denne omgang.:unsure: Selve spisingen gikk helt fint, men litt slapp på slutten der.

Annonse

Kjempebra! Siste veiing nest siste dag på PSMF: 81,3 Nå: 81,6! :) Var redd jeg skulle fly opp flere kg (vann osv.) men det har jeg ikke :)

3 uker PSMF, ned 6,5kg. Fornøyd med dét.:thumbsup:

Skulle i prinsippet fortsette en stund til, men jeg orket ikke i denne omgang.:unsure: Selve spisingen gikk helt fint, men litt slapp på slutten der.

grattis med gode resultater da :) er nok bedre å gi seg mens leken er god ja, enn og pushe seg selv for hardt og miste motivasjon til å prøve igjen.

Er veldig spent på hvordan jeg kommer til å være om to uker, da har jeg gått på dette i tre uker selv :p

nå vet jeg ikke hva makro betyr... men spiser mellom 150-200 g kjøtt eller fisk og ca 200 g grønnsaker/salat til hvert måltid...

Makro = karbo, fett og proteiner

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...