Gå til innhold

Din favorittunnskyldning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke tid - med skole, jobb og familier som skal besøkes i hue og rævva er det ikke bare bare å dytte inn en treningsøkt.

dog bruker jeg den unnskyldningen oftes i forhold til skolen :p

I går forklarte jeg for mamma (hun ringte meg IGJEN mens jeg var på trening)

"Det er faktisk viktigere å leve lenge enn å ha en god utdannelse. Dessuten kommer du langt her i verden med en bra kropp!" :p

:D

Annonse

Dårlig døgnrytme! Ekstremt dårlig på å legge meg, og enda dårligere på å stå opp. Og jobber kveld/natt i helgene kombinert med studier i uken.

Datamaskinen er også en faktor som bidrar til mye stillesitting. Facebook, diskusjonsforum, fitnessbloggen, skriving av egne artikler osv. For helsen sin del hadde nok det beste vært å kvitte seg med hele greien!

Scoliose. Beste unnskyldningen både FOR og IMOT å trene. Bøyer jeg meg litt feil en dag, blir jeg veldig hoven langs ryggraden i flere uker og kan ikke sitte inntil noe, stå, gå, ligge eller noe uten store smerter. Kan ikke bøye ryggen i det hele tatt av smertene. (Metallimplantatet skraper bort i musklene?) Uansett, dette skjer jevnlig og gjerne flere ganger i året. Intet å gjøre med det foreløpig.

Gjest Brukernavn007
Scoliose. Beste unnskyldningen både FOR og IMOT å trene. Bøyer jeg meg litt feil en dag, blir jeg veldig hoven langs ryggraden i flere uker og kan ikke sitte inntil noe, stå, gå, ligge eller noe uten store smerter. Kan ikke bøye ryggen i det hele tatt av smertene. (Metallimplantatet skraper bort i musklene?) Uansett, dette skjer jevnlig og gjerne flere ganger i året. Intet å gjøre med det foreløpig.

Det hørtes utrolig vondt ut...:(

Annonse

Gjest Brukernavn007
Desverre er det det :( Og foreløpig aner jeg ikke hvordan jeg skal unngå det. Skal dog ta det opp på neste kontroll på Rikshospitalet, mulig implantatene er i veien for noe og må flyttes på.. Æsj.

Au...:( Håper virkelig de finner en løsning, hørtes heller ikke så veldig godt ut å flytte på dem da...Men what ever it takes to get better:)

Au...:( Håper virkelig de finner en løsning, hørtes heller ikke så veldig godt ut å flytte på dem da...Men what ever it takes to get better:)

Helt klart bedre enn sånn som det er nå. Blir for uforutsigbart, og man tør ikke leve ordentlig i frykt for å få det tilbake. Meeen. Får jeg fikset det, har jeg absolutt ingen unnskyldning lengre ;)

Gjest Brukernavn007
Helt klart bedre enn sånn som det er nå. Blir for uforutsigbart, og man tør ikke leve ordentlig i frykt for å få det tilbake. Meeen. Får jeg fikset det, har jeg absolutt ingen unnskyldning lengre ;)

Krysser fingrer å tær for at du får fikset det snart:D Ikke noe gøy å leve 50% liksom...

"Jeg fortjener å slappe av ikveld med å dasse foran tven eller pcen, jeg har tross alt lest pensum 8 timer i strekk."

Prøver intenst om dagen til å få den logiske tankerekka dreid over til at jeg faktisk fortjener å trene, at det er det kroppen min ville blitt glad av.. etter og ha sittet på stumpen i 8 timer.. :rolleyes:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...