Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
Hørtes nydelig ut! skal jeg teste. Har du en god mengdeberegning?

Tar 1 scoop protein, ei teskje peanøttsmør i ei lita skål, så fyller jeg på litt og litt vann for å få en "pudding" konsistens." Så hiver jeg oppi en banan og moser den sammen med det andre :) så brekker du riskaka i små biter og blander det sammen med det andre :) eller så kan du smøre "puddingen" utover riskaka, går også an:)

Skrevet
Tar 1 scoop protein, ei teskje peanøttsmør i ei lita skål, så fyller jeg på litt og litt vann for å få en "pudding" konsistens." Så hiver jeg oppi en banan og moser den sammen med det andre :) så brekker du riskaka i små biter og blander det sammen med det andre :) eller så kan du smøre "puddingen" utover riskaka, går også an:)

Tusen takk! :D Hørtes kjempegodt ut :)

Skrevet
Fluff i ismaskin? Noen som har prøvd?

Nope, men stopper alltid fluffene mine mens de fremdeles er som softis. Og det er jo bare kjempegodt (y) Bruker forøvrig helt frosne bær, og moser med stavmikser før jeg gir den en kjapp runde med vispen etterpå. Yum!

• 3 uker senere...

Annonse

Skrevet

Kan ikke kalles helt fluff da men...mer som is/sorbet...

Dilla på frosne bananbiter + litt mager kesam + en scoop banan protein pulver og litt hakket sjokolade. Kjør i miner til det blir jevnt og NYT!!

• 2 måneder senere...

Annonse

Skrevet
Har veldig lyst til å bli fluff-avhengi! :D Kan man bruke erteprotein til fluff? :) Ser dere nevner myse og kasein, men jeg bruker ikke disse! :)

Ville bare ha testet! Enten funker det, eller så gjør det ikke:p

Gjest SlettetBruker3
Skrevet
Mulig jeg ikke "fluffer" riktig.. Men jeg får egentlig bare skum smak :confused:

Tar 1 scoop ON casein + 100-150g frosne jordbær + melk og mikser dette

Og scoopen din er 30 g? Da burde du ha minst 300 g frosne bær :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...