Krembolle Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Hadde hatt akkurat samme reaksjon.. Regina og Miss Iron 2 Siter
Cilly Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 "Krembolle skrev: Er det grillsesong allerede?? *løper og henter barbecue-sausen* Krembolle 1 Siter
Regina Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 "ubertass skrev: NEEEEEEIIIII!!!!! Nå kommer jeg til å ha mareritt i hele natt!!!! Miss Iron 1 Siter
Miss Iron Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 "Regina skrev: NEEEEEEIIIII!!!!! Nå kommer jeg til å ha mareritt i hele natt!!!! gjengmentalitet på sitt mest brutale! Siter
Dovendyret Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 "Liberaleren skrev: Hva er vel mer morsomt enn folk som manner seg opp, går ned på kne, frir til sin utkårede og får N-E-I? Fint lite. Fikk helt vondt inni meg nå Fny 1 Siter
okveine Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 ca oversettelse av de ikke-engelske delene: helt fra i går kveld, og utover, har kroppen min brent som en ild. videre, videre, nå rister også hjertet mitt. i kveld skal vi danse, danse. heve sangen og dansen mot himmelen. fort deg, vår champion! i kveld blir vi pirret, ja pirret. alle blir opphisset. vi kan ikke vente lenger, nei kan ikke vente lenger. det er ingen grunn til å vente lenger. oh! jeg kan ikke stoppe. *bob sapp rap lol* dette livets symbol kan, haha, i kveld også bli sett glitrende. fortsettelsen av denne fantasi. alle er nå på vei ut for å finne den. Alle bryter igjennom, bryter igjennom. Alle bryter igjennom sammen. det er ikke skummelt mer. i kveld blir vi pirret, ja pirret. alle blir opphisset. vi taper ikke, taper ikke det er heller ingen grunn til å skulle tape. snart begynner det, begynner det. snart kan det høres, ja høres. det kaller på deg. dette skjelvende hjerte ut til deg. oh! jeg kan ikke stoppe. *bob sapp rap lol* oh! jeg kan ikke stoppe. x2 Fing3rs 1 Siter
PlastBox Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 "KamillaK skrev: ..og sånn er det å være personlig trener i USA. Bris, Rek, Lonepone og 2 andre 5 Siter
Gundersen™ Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 Parkert_fgmgkh, Raptorial, Pewpew og 7 andre 10 Siter
Liberaleren Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 "Dovendyret skrev: Fikk helt vondt inni meg nå Det beste er vel stakkaren som trøstes av banen av en bamsemaskot! Herregud jeg ler. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.