Fing3rs Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Hvordan ville kjendiser sett ut på steroider? (Mange bilder) Celebrities as bodybuilders photos: Ever wondered what stars would look like on steroids? | Mail Online wingeer, Mad-S og MariusS 3 Siter
Roger Arrow Dahl Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Bilder på tidslinjen | Facebook EjtheDj, simenxlane, fff og 17 andre 20 Siter
Gjest Jester Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 WTF!?!? Klassisk eksempel på ei som har misforstått konseptet.... Siter
Elena S Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 WTF!?!? Yes. Måtte faktisk inn på bloggen hennes å sjekke om det va rett, og det var det desverre. Siter
Gjest Jester Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 "som jeg velger å ikke tro på" - Jorden er flat Det er liksom ikke et valg... Siter
Elena S Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 "som jeg velger å ikke tro på" - Jorden er flat Det er liksom ikke et valg... Jeg har funnet ut at jeg velger å ikke tro på kalorier, tror du det kommer til å fungere? =) melis1988, TheSeniorWrangler, RobbieLad og 4 andre 7 Siter
HenrikWL Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 "som jeg velger å ikke tro på" - Jorden er flat Det er liksom ikke et valg... Man kan jo spørre seg om hun fester like liten lit til teorien om tyngdekraften, og derfor vil kunne finne det for godt å forlate leiligheten gjennom vinduet i 2. etasje? Afterall 1 Siter
Molon Labe Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Hvordan ville kjendiser sett ut på steroider? (Mange bilder) Celebrities as bodybuilders photos: Ever wondered what stars would look like on steroids? | Mail Online Også har vi Dwayne Johnson, aka The Rock. Nei, vent... Fing3rs 1 Siter
SisterSyringe Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Angående Gud, evolusjon og sånne greier; (Elsk på Tim Minchin) Fing3rs 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.