Lz'Pv Bruh Skrevet 25. november 2011 Forfatter Skrevet 25. november 2011 Bakgrunn: - Mann på 18år legger ut bildet av seg selv på et treningsforum i 2005, der overskriften er: "I'm 18, Do i have potential?" - 6 år etter(!!!) er tråden fortsatt aktiv, med 8600 svar(!!!), der flesteparten er photoshops av bildet han la ut: HHHH, Plyo, Salamander og 9 andre 12 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Veldig off topic, men de to siste ungene må være veldig bra oppdratt og de var veldig intelligente unger i forhold til de andre i filmen:p Hahaha!! Youuu sneaky moom! Ninian 1 Siter
Gompen Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 fikk jeg lyst på tyggis. eller ikke:P Siter
torunnJ Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Mette M, Svein Erik, fat4life og 1 annen 4 Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 snip Hehe har sett en del slite i det Tønsbergkrysset der, men den måten var ny! Siter
elvi Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Ok, så det er ikke et bilde. Men den fortjener en plass i roflmaotråden allikevel! Dette vedkommende ønsker jeg å lære av resten av min studietid! Nei, hele livet HHHH, tonelone, Deportista og 5 andre 8 Siter
Jane Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 http://www.stevecarter.com/albumcovers.htm Om jeg skal kopiere og lime inn så blir det så mange men legger ut noen så kan dere klikke på linken å se fler Siter
elvi Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 http://www.stevecarter.com/albumcovers.htm Om jeg skal kopiere og lime inn så blir det så mange men legger ut noen så kan dere klikke på linken å se fler Hahahaha :rofl: Siter
Jane Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Hahahaha :rofl: Utrolig mange komiske cover der Kom over de på Fcebook Siter
Andy Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Ok, så det er ikke et bilde. Men den fortjener en plass i roflmaotråden allikevel! Dette vedkommende ønsker jeg å lære av resten av min studietid! Nei, hele livet Haha, så sykt crazy! Kunne godt tenke meg å lære av han Hva er det du studerer? Kunne nesten studert det bare for å få med meg han Siter
elvi Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Haha, så sykt crazy! Kunne godt tenke meg å lære av han Hva er det du studerer? Kunne nesten studert det bare for å få med meg han I wish! Uheldigvis er han ikke lærern min, men til en venn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.