Eminator Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Stephanie F, LadyRainicorn, vesen og 7 andre 10 Siter
zeta415 Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 SPA FOR DOGS Tuba, SophieTromso, Stephanie F og 6 andre 9 Siter
zeta415 Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Stephanie F, Danisan og Andreas87 3 Siter
zeta415 Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Amalyn, SlayerDad, Kimae og 2 andre 5 Siter
zeta415 Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Grandma got some moves Stephanie F og FatFighter Malm 2 Siter
Tankard Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Frøken Larsen, Torsty, Optimist88 og 9 andre 12 Siter
ubertass Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Tuba, melis1988, FatFighter Malm og 9 andre 12 Siter
ubertass Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 malenesofie, melis1988, Torsty og 7 andre 10 Siter
ubertass Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 malenesofie, Tuba, Morel og 10 andre 13 Siter
Andreas87 Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 CamillaO, melis1988, FatFighter Malm og 7 andre 10 Siter
Andreas87 Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Tuba, KiVi, FatFighter Malm og 1 annen 4 Siter
SlayerDad Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Gå inn på lenken. Se på den mannlige versjonen av utfall først. Så klikk på fanen "female" for å se hvordan kvinner skal gjøre øvelsen. HA PÅ LYD! http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-lunges fat4life, AnetteMo, LadyRainicorn og 15 andre 18 Siter
FitFish Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Gå inn på lenken. Se på den mannlige versjonen av utfall først. Så klikk på fanen "female" for å se hvordan kvinner skal gjøre øvelsen. HA PÅ LYD! http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-lunges Jeg døde litt:ROFLMAO: Stining, Aurelius, SlayerDad og 1 annen 4 Siter
Ojive Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 For de av oss som nørder Battlefield: Den her ga meg tårer i øyne. loooooooooooooooooooooooooooooooool herregud, jeg dør. Keegil, Arctic, Morel og 9 andre 12 Siter
Andreas87 Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 http://heltnormalt.no/nasjonensoye/2014/09/14/221000 Aurelius, Fredrik, CamillaO og 10 andre 13 Siter
Eminator Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Chico11, Tuba, SlayerDad og 3 andre 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.