gøns Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 melis1988, Håvard Vika, FatUnicorn og 11 andre 14 Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Thiasthias skrev: *snip* Fuck. Er det creepy om det første jeg sjekker på en dame er om hu har en ring? Addict 1 Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Tuba, Tåkedott, Sexylubben83 og 4 andre 7 Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 OMFG jeg må skaffe meg sånne: Tuba, Bondejenta og melis1988 3 Siter
Aurelius Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Ojive skrev: Fuck. Er det creepy om det første jeg sjekker på en dame er om hu har en ring? Slettes ikke. Hvorfor skulle det være det? Du sjekker jo datoen på melkekartongen før du kjøper den, og tar bilen på NAF-test før kontrakten underskrives. Samme prinsipp. Stephanie F og Addict 2 Siter
Raptorial Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Aurelius skrev: Slettes ikke. Hvorfor skulle det være det? Du sjekker jo datoen på melkekartongen før du kjøper den, og tar bilen på NAF-test før kontrakten underskrives. Samme prinsipp. Bilen må jo også prøvekjøres FatUnicorn, steele og Aurelius 3 Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Raptorial skrev: Bilen må jo også prøvekjøres "Aurelius skrev: Slettes ikke. Hvorfor skulle det være det? Du sjekker jo datoen på melkekartongen før du kjøper den, og tar bilen på NAF-test før kontrakten underskrives. Samme prinsipp. Aurelius, thooomas, Johnp og 1 annen 4 Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Laaaaaaaang gif Keegil, Anho, malenesofie og 6 andre 9 Siter
SisterSyringe Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Ojive skrev: Fuck. Er det creepy om det første jeg sjekker på en dame er om hu har en ring? Nei, men sånn at folk er oppmerksom på situasjonen; Det er ubehagelig å løfte heavy shait med en ring på fingeren, så vær alltid varsom :-P Jeg legger igjen forlovelsesringen min hjemme, men jeg drar ikke på gym'et for å sjekke gutter, for å si det sånn. Aurelius 1 Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "SisterSyringe skrev: Nei, men sånn at folk er oppmerksom på situasjonen; Det er ubehagelig å løfte heavy shait med en ring på fingeren, så vær alltid varsom :-P Jeg legger igjen forlovelsesringen min hjemme, men jeg drar ikke på gym'et for å sjekke gutter, for å si det sånn. Be ready Aurelius og malenesofie 2 Siter
SisterSyringe Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Squat'er så jævlig at stumpen er inpenetrable. No problem. Ojive og Aurelius 2 Siter
Raptorial Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 There is no bathroom Disipelen, Kimae og Danisan 3 Siter
Danisan Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Ojive skrev: Hahah! Kjenner jeg gleder meg til mitt 14 strake TG når jeg er mer supercasual enn noensinne! Aurelius og Ojive 2 Siter
Ole Andreas Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Ojive skrev: OMFG jeg må skaffe meg sånne: Herregud, beste serien ever. Gleder meg til fredag allerede. ShreddedWheat og Torsty 2 Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Ole Andreas skrev: Herregud, beste serien ever. Gleder meg til fredag allerede. Jeg bare....herregud, jeg dør, jeg DØR av ansiktsuttrykket hennes på slutten. *tørke tårer* loooool Siter
Gjest Jester Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=vW3nQmhJ6bI Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 I don't even.....uhm....just...ugh.....wha......t? Aurelius, Wes og Håvard Vika 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.