Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Nei, faen. Nå måtte jeg sette på metronomen. For meg har han hånda på bunn hver gang den slår... og passer metronomen.

Vises gifen annerledes for meg/dere?

Artig, jeg sjekket også med metronom!

Rett etter jeg postet innså jeg at det kunne være en forskjell i avspillingshastighet hos hver av oss. Valg av nettleser har visst en del å si. Google that shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er close er det ingen tvil om, men det er en liten BPM-forskjell ute og går.

Det er flere faktorer her:

- det kan hende at gif'en går med forskjellig tempo hos forskjellige brukere

- brukeren er ikke sensitiv/oppmerksom nok

Jeg pleide å snurre LP skiver før i tiden, og jeg merker en utrolig trang til å justere tempoet på gif'en, fordi jeg oppfatter den som for treg ifht videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere faktorer her:

- det kan hende at gif'en går med forskjellig tempo hos forskjellige brukere

- brukeren er ikke sensitiv/oppmerksom nok

Jeg pleide å snurre LP skiver før i tiden, og jeg merker en utrolig trang til å justere tempoet på gif'en, fordi jeg oppfatter den som for treg ifht videoen.

Sjekk posten over. Jeg fikk samme følelse som når jeg setter på blinklyset i bilen og samtidig ser på blinklyset til bilen foran. Sjeldent en god match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Yo dawg"-memen var en av mine favoritter back in the days. Mulig jeg har epic sær humor, men jeg skjønner ikke hvorfor den nærmest har forsvunnet! Det aller beste var kanskje å reference den IRL (yes, I'm a lot of fun at parties)... takk og lov for at kompisene mine er bereist på internett og liker memes, ellers hadde folk trodd jeg for alvor hadde en skrue løs.

yo-dawg-derive-while-you-derive-700.jpg

yodawg.jpg

yo%20dawg.jpg

yo-dawg-xzibit-13.jpg

yo-dawg-xzibit-39.jpg

yo-dawg-i-heard-you-like-sluts-so-we-put-sluts-in-your-sluts-and-now-you-should-probably-see-a-doctor.jpg

(Jeg er sikkert den eneste i verden som synes dette er gøy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...