Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Jeg liker sånne too-soon kommentarer :p

(Hytta mi er ved Småværet, btw... )

good-logic-20.jpg?w=500&h=500

Jeg vurderte litt frem og tilbake på om jeg skulle skrive noe om det... men svigerfamilien har hus oppi der en plass, så er jo litt berørt selv (selvom jeg personlig ikke har noen tilknytning). Mener iallefall ikke noe vondt, og syns synd på alle som har mista livsverk og sånt :) Men edderkopper kan brenne uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er et ondt, ondt menneske... :cry::lol:

HELDIGVIS bor jeg på et sted der det nesten ikke finnes insekter. (y) Min første tanke når jeg ser et slikt kryp er fremdeles: "PAPPA! Kom og drep!" Selv om jeg flyttet hjemmefra for 25 år siden og pappa bor 8 timers reise unna...:oops:

Ingen insekter betyr ikke ingen edderkopper. ;)

Edderkopper er ikke insekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du jo helt rett i! My bad! :) Uansett, lite insekter, edderkopper eller evt. andre ekle krypende og/eller flyvende ting. :p

Det hadde vært utrivelig mange innsekter rundt omkring dersom vi ikke hadde hatt edderkopper til å spise dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det hvis jeg forteller deg at dette her er relativt vanlig rundtomkring.

Vi har disse vennene i Norge.

Og alle edderkopper er giftige :D

Yep! :)

Mange tror at edderkoppartene vi har i Norge ikke klarer å bite gjennom huden vår, men noen av de største krabatene klarer det fint! ;) I følge Petter Bøckman svir det ganske godt også - usikker på om han pratet av egen erfaring her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...