Gå til innhold

Tanker om trening, alkohol og sosialisering


d33pz

Anbefalte innlegg

Har fåt mindre og mindre sansen for alkoholrusen og hva den gjør med kroppe, men jeg har ingenting i mot å bli med vennene mine på byen edru. Veldig greit å kunne sette seg i bilen og kjøre hjem :)

Det er ganske mangen fordeler med å gå edru på byen, den største må være at om du er lei kvelden, kan du gå hjem legge deg til å sove, og våkne klar i hodet neste dag. I motsetning til når en er full hvor en blir ute hele kvelden + narch i et håp om at noe bra må skje før eller siden, kjøper junk food, venter på buss hjem, sover dårlig, elendig i 2 dager etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Helt enig, er student selv og er relativt disiplinert ifht trening om dagen, det er faktisk ganske irriterende at man på en måte "må" ut å feire om man er ferdig med ett eller annet. Ikke missforstå meg her altså, men når sommern nærmer seg så går prioriteringen mer mot trening enn mot fyll. Typisk er jo å få den i trynet at man er kjedelig dersom man ikke drikker osv. Ganske slitsomt, er jo ikke sånn at man må drikke for å sitte på vors å snakke sammen. Prøver å løse det med veldig moderat inntak av alkohol eg. 2-3glass vin. Synes ikke det gjør store forskjellen dagen etter. Føler også at det er viktig å ikke gå helt insane med trening og kosthold heller, det hjelper jo ikke å være flink i 6mnd for så å ligge på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i alkohol, fest og moro. Men jeg er ikke spesielt glad i store nattklubber og den kulturen der, det blir for mye for meg. Bra vors med fete folk og finne et sted ut hvor det ikke er så jævla mye trøkk er gøy. Men det skal sies at jeg aldri blir fyllesyk så jeg har ikke noe problemer med å trene dagen derpå og sånne ting. Og en lang weekend med flaska skader ikke treninga mi nevneverdig heller. Eneste unntaket må vel være fadderuka i høst hvor jeg drakk 12 dager på rad, da var jeg ødelagt når jeg begynte å løfte på mandagen etter.

Virker som det er mange her som ikke drikker alkohol i den frykt at det totalt ødelegger treningen deres, jeg tror ikke det. Koble helt av fra trening, jobb etc og gå ut drikke seg dødens dritings og gjøre alt du har lyst til fordi det er moro tror jeg alle har godt av i ny og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Jeg vil ikke finne ut om jeg kunne ha kommet lengre med treningen om jeg ikke festet, men for å finne det ut betyr det at jeg ikke har gjort som jeg lovte meg selv, å nyte de små "frihetene" fra hverdagen, enten det er fest, trening, kino eller 3 timer middagshvil på sofaen. Jeg finner plass til begge delene og tenker at selv om jeg har en slapp trening som følge av en bytur er det bedre det en å bare dra ut og ikke trene :) Så jeg føler rett og slett at den ene holder den andre i sjakk og omvendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge en ny vri på denne.. Dette kommer fra en av de som ER irriterende i helgene. Jeg ser kommentarene deres og skulle ønske jeg hadde den selvdisiplinen dere tydeligvis har..; å gå ut uten å bli sørpe for så å våkne med fylleangst og deretter bruke ett døgn på å hente meg inn igjen.. Det skjer HVER helg - jeg er like svak for øl som jeg er for muskler.:p Hvor henter dere disiplinen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo viktig å ikke sette seg for høye mål heller da. Trening er jo en livsstil, gjør enkle endringer først, si at jeg vil trene bort 2kg fett. Det er ikke mye som skal til. Om du har en smarttelefon kan du jo laste ned en app som heter myfitnesspal, har blitt helt avhengi selv. Gir deg et eksakt kalorimål du skal ligge på hver dag etter hvor mye du vil ned i vekt eller opp. En må jo ikke på gymmen heller. Mitt motto er: gjør litt hver dag! Om jeg har vært på byen dagen før klarer du for eksempel å gå en tur ute, alt brenner kalorier og en må ikke slite seg ihjel med ekstrem dietter for å oppnå resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, disiplin og disiplin...jeg hadde vel bare ingen stor interesse for helgefylla i utgangspunktet, uavhengig av konsekvenser for treninga. Kan fint drikke fra tid til annen, men for meg faller det mest naturlig å ha flere hvite uker enn ikke-hvite uker, og når jeg først drikker så stopper jeg på "brisen"-stadiet og i god tid før "dype samtaler med klosett og møblement"-stadiet.:) Kanskje må den dårlige partyblæra ta noe av skylda:p

Sier ikke nei takk til en porter eller en weissbier eller to, men å kvælle nedpå med ørten halvlitere gidder jeg rett og slett ikke.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å være på byen edru, er at jeg blir så forbanna trøtt. Ender jo opp med at jeg sitter i en krok mens alt jeg egentlig vil er å legge meg under dyna.

Tok 2 scoops med anabolic beast før jeg gikk ut sist gang... hahahaha. Sovna ikke før 5-6tida. Pro-tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig i TS om at det aaalltid er samme regla, og det gir meg INGENTING nytt. Det er kos på vors, og skaper ofte noen gode historier dagen derpå - men da er man jo så sliten at man orker jo knapt ta telefonen og dele historiene men noen som helst.

Etter jeg begynte å trene mye har jeg også begynt å bli skikkelig dårlig når jeg drikker. Kan vel telle på 1 hånd antall ganger jeg har spydd i fylla i mitt liv - men de to siste gangene jeg var ute har jeg blitt skikkelig dårlig og ligget over doskåla hjemme (selv om jeg drikker det samme jeg alltid har drukket og ikke har funnet på noe nytt).. Da frister det bare ENDA mindre for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 2 scoops med anabolic beast før jeg gikk ut sist gang... hahahaha. Sovna ikke før 5-6tida. Pro-tips!

Haha! Men jeg tåler jo ingenting. Fikk hjertebank, kaldsvetta, hyperventilerte og trodde jeg skulle dø av én koffeintablett (aner ikke hvor mange mg koffein det var i, da). Da jeg ble tvunget til å snuse (posesnus) var det dritartig de første fem minuttene før jeg så lå i fosterstilling rundt doskåla resten av kvelden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 2 scoops med anabolic beast før jeg gikk ut sist gang... hahahaha. Sovna ikke før 5-6tida. Pro-tips!

Tok den anbefalte dosen x 5 igår, kombinert med Leangains alkoholprotokoll, Sukkerfri redbull og vodka + x antall snus... Har aldri gådd på en så stor smell før i hele mitt liv. Fra å være i knallform til å blacke ut og henge over en dasskål på får minutter.

Å fikk fan ikke sove i det hele tatt.

Nei skal aldri mer kombinere noe anabolic beast med fylla ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok den anbefalte dosen x 5 igår, kombinert med Leangains alkoholprotokoll, Sukkerfri redbull og vodka + x antall snus... Har aldri gådd på en så stor smell før i hele mitt liv. Fra å være i knallform til å blacke ut og henge over en dasskål på får minutter.

Å fikk fan ikke sove i det hele tatt.

Nei skal aldri mer kombinere noe anabolic beast med fylla ;(

5 scoops? Høres ikke så alt for lurt ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den anbefalte dosen x 5 igår, kombinert med Leangains alkoholprotokoll, Sukkerfri redbull og vodka + x antall snus... Har aldri gådd på en så stor smell før i hele mitt liv. Fra å være i knallform til å blacke ut og henge over en dasskål på får minutter.

Å fikk fan ikke sove i det hele tatt.

Nei skal aldri mer kombinere noe anabolic beast med fylla ;(

Tror mister Sjokobjarkøy var edru den kvelden. Beast og alkohol er vel ikke det aller lureste, i tillegg til koffeinen i red bull :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den anbefalte dosen x 5 igår, kombinert med Leangains alkoholprotokoll, Sukkerfri redbull og vodka + x antall snus... Har aldri gådd på en så stor smell før i hele mitt liv. Fra å være i knallform til å blacke ut og henge over en dasskål på får minutter.

Å fikk fan ikke sove i det hele tatt.

Nei skal aldri mer kombinere noe anabolic beast med fylla ;(

Hahaha, den er lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgefylla <3

Så lenge man holder seg til hvit vin eller sprit med lavt kcalnivå /kcalfritt- blandevann. Holder seg unna kebaben på veien hjem og har "søndag" som hviledag tror jeg det går fint.

Hadde kanskje hentet ut noen få % mer på trening hvis jeg hadde skippet sosialisering med alkohol i helgene, men føler ikke det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til tider vært skikkelig lei av fylla.

Etter sommeren i fjor fikk jeg nok, lei av disse drama folkene og ellers festebremser som alltid skal gjøre kvelden litt mindre gøy.

Tok da ett edru halvår angrer ingenting på det. Faktisk veldig deilig og finne på edru ting med vennene i helgen.

Nå senere har jeg startet og drikke ved spesielle annledning ( skal være spesielle ). Da har jeg egentlig bare funne ut at alt det som er gøy med fylla er alle de dumme tingene vi gjør... Jeg har det gøy når jeg drikker, men en pokerkveld med gutta er ofte gøyere, billigere og bedre dagen derpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt 4 scoops før trening nå den siste uka. Kjenner fremdeles minimalt av effekt...

Da er du nok non-responder på de stoffene i beast som gjør at man føler seg boosta, og da ville jeg heller spart meg bryet.

Tok den anbefalte dosen x 5 igår, kombinert med Leangains alkoholprotokoll, Sukkerfri redbull og vodka + x antall snus... Har aldri gådd på en så stor smell før i hele mitt liv. Fra å være i knallform til å blacke ut og henge over en dasskål på får minutter.

Å fikk fan ikke sove i det hele tatt.

Nei skal aldri mer kombinere noe anabolic beast med fylla ;(

Tror mister Sjokobjarkøy var edru den kvelden. Beast og alkohol er vel ikke det aller lureste, i tillegg til koffeinen i red bull :p

Stemmer, jeg var edru.. ville ikke kombinert det med noe særlig alkohol tror jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...