Gå til innhold

Fitnessbloggen ga FHM-redaktøren six-pack


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem er det som har satt opp diett og trening?

Selve treningsprogrammet er satt opp av Robert. Kostholdet har vi laget sammen. Videre er all oppfølging tatt av meg, og jeg har møtt og trent han et par ganger. Og Tor-Martin har tatt en økt eller to med han for å sjekke teknikk :)

Han har ikke spist etter noe matplan eller telt kalorier. Han har enkelt og greit blitt fortalt ca hvor mye kjøtt/fisk/fugl han skal spise pr dag, og hva som er godkjent mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

haha ! var dette jeg også tenkte.. "Faen flere spørsmål om hvordan få 6 pack til sommern" SELV om de har lest artikkelen ;)

Det kommer en detaljsak om opplegget de kan henvises til. Og strengt tatt er det bare positivt om folk vil i form. For at det skal bli flere som faktisk kan noe riktig, og på sikt hjelper andre, så må også noen få de på riktig spor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...