Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fargo!
Beste serier ever - og i går starta sesong to (på HBO // nedlasting frå det store Internettet.)
Gleder meg til å starte så snart eg er ferdig med Mr. Robot. :-D (Som for så vidt også er BRA!)

@gnyg - enig! Mad Men, Modern Family, og Breaking Bad er alle saman kjempekjekke seriar - og ikkje minst er dei og svært ulike frå kverandre. Marco Polo og Daredevil har eg enno til gode å sjå, men noterte meg dei ner no. :-)

Endret av 02-snapper
skrivefeil(er!) :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh come on :eek: Er du ikke nerd nok? :p 

Hehe. Jeg er ganske så geek, egentlig. Liker serien bedre nå. Er vel på episode 5.

Greien er at serien har blitt ekstremt skrytt opp i plenum av folk her inne, kamerater og IMDB. Så jeg hadde vel litt for høye forventninger. :)

EDIT: Så ferdig første sesong i går og må innrømme at jeg liker den veldig godt og har lyst å se mer. Tror jeg er litt treig når det gjelder serier. Tar ofte litt tid før jeg blir engasjert.

Stilig nick forresten! ;)

Endret av SamGold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Jeg er ganske så geek, egentlig. Liker serien bedre nå. Er vel på episode 5.

Greien er at serien har blitt ekstremt skrytt opp i plenum av folk her inne, kamerater og IMDB. Så jeg hadde vel litt for høye forventninger. :)

EDIT: Så ferdig første sesong i går og må innrømme at jeg liker den veldig godt og har lyst å se mer. Tror jeg er litt treig når det gjelder serier. Tar ofte litt tid før jeg blir engasjert.

Stilig nick forresten! ;)

Serien er som mange andre litt treig i starten. Synes mange serier er litt dårlig på tidlig build-up og introduksjon, men Silicon Valley er en av mine favoritter fra 2015 :)

Kan egentlig gå god for Black Sails og, litt treigt i starten men de får til en jækla ålreit sjørøverstemning utover i serien. Godt skuespill, passe bra manus og god produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er som mange andre litt treig i starten. Synes mange serier er litt dårlig på tidlig build-up og introduksjon, men Silicon Valley er en av mine favoritter fra 2015 :)

Kan egentlig gå god for Black Sails og, litt treigt i starten men de får til en jækla ålreit sjørøverstemning utover i serien. Godt skuespill, passe bra manus og god produksjon.

This guy fucks! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt off-topic, men noen som vet om en (lovlig) måte å få tilgang til Netflix US gjennom mobiltelefon (chromecast)?

I gamle dager brukte jeg vel en app som gav meg IP adresse i USA, men da må jeg gjennom telefonen. Har inntrykk av at utvalget på Netflix US fortsatt er betydelig bedre enn Norge/Europa. And that sucks. :(

Alternativt kan jeg vel få hooket opp PC-en, men synes det er så lettvint via telefonen. I-landsproblem. I know. Still...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg begynt på serien Fargo og synes den virker bra, men sitter samtidig litt med følelsen av at det er bortkastet tid og tidsfordriv. Andre som har den følelsen av og til?

Jeg liker seriene eller filmene som suger meg inn og virker som en investering i livet mitt, rett og slett fordi de er så bra. :)

Har ellers lurt på om jeg burde avsluttet Prison Break. Gav vel opp etter sesong tre eller hva det var. Scylla eller noe var det siste jeg husker. Trur de var kommet ut av det fengselet i Mexico eller hvor pokker det var. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...