Danny S Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 jøss ikke bare jeg som interesserer meg for kosttilskudd ^^ hehe.. Skriver ned jeg å: -Omega 3 (har en bestilling på vei med 0.9 liter selolje / Lakseolje) -MSM -Cocosa (til steking av noen ting) -Grønn te poser (2 stk vær dag) -L-glutamin (bruker så og si aldri) -Kreatin monohydrat(bruker ikke) -C-vitamin 1000mg -D-vitamin 5000iu -ZMA -BCAA -Whey 80 protein pulver (bringebær + sjokolade) -BCAA Plus pulver (tilsatt l-arginine) -Horsepower har en bestilling på vei med 1 liter linfrøolje, Aloe vera, og 1kg goji bær Siter
Superhelten Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Har bare ett spørsmål angående ett produkt. [ATTACH=full]980[/ATTACH] PowerFULL. Kjøpte det på gymgrossisten før jul i fjor. "PowerFULL. WORLD'S STRONGEST NATURAL GROWTH HORMONE RELEASER" "Increase Natural human growth hormone production by 221% after just ONE dose" Dette står det frampå boksen. Er det noen som vet hva dette er? Er det noen som har prøvd det? Prøvde meg på den i fjor... vet ikke helt om noe særlig effekt egentlig. Eneste jeg merka var at jeg gikk opp i vekt uten å spise noe mer... Siter
Ultraboy Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Prøvde meg på den i fjor... vet ikke helt om noe særlig effekt egentlig. Eneste jeg merka var at jeg gikk opp i vekt uten å spise noe mer... Okei. Har enda boksen.. vurderer kanskje bare å bruke den siden den var så dyr:p Siter
Jane Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Jeg gidder ikke å ta bilde, men har heller ikke så mye rart. Whey 80 fra GG ( skal bytte når det går tomt enten til ) Bcaa Olimp ( skal bytte den også til Xpand ) Jack 3D Thats it Siter
bmbb Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Har for øyeblikket en boks med omega-3 som jeg ikke gidder ta bilde av.. Fattig og arbeidsløs Andy 1 Siter
Superhelten Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Myofusion 100% Whey Gold MaximizeV2 Modern BCAA Siter
Lily Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Pepsi Max som kosttilskudd! thihi Ja, jo, det er jo koffein i flytende form I så fall har jeg flere bokser kosttilskudd i kjøleskapet! Siter
tipptopp Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 På bilde: 6 bøtter med whey tech 4 bøtter Cell max + 2 bokser ALA + 2 bokser Ripped Freak + 2 Bokser Cracked fra myrevolutio.com + 1 eske proteinbars fra ironcore (nødrasjon i krisetider når jeg ikke får spis når jeg skal, alltid en med i sekken ) Siter
mmortis86 Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Bodde i Australia og alt var grisebillig. Småfan av ON Uhlen 1 Siter
Fredrik Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 [ATTACH=full]2361[/ATTACH] Roger86, Torstein Gamst og ubertass 3 Siter
runar Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Morro tråd. Har blitt litt etter hvert. Andy, Birgit Sorteberg og Maria Torres 3 Siter
VegarL Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 (Nå skal det sies at en del av dette bare er "pynt" på hylla:p) Siter
Gjest Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 På bilde: 6 bøtter med whey tech 4 bøtter Cell max + 2 bokser ALA + 2 bokser Ripped Freak + 2 Bokser Cracked fra myrevolutio.com + 1 eske proteinbars fra ironcore (nødrasjon i krisetider når jeg ikke får spis når jeg skal, alltid en med i sekken ) Hvor handler duuu? tipptopp 1 Siter
Gjest Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 tipptopp trenger ikke handle, han har alt i bilen.... haha Tydeligvis! *skal bare bak i bilen å blande meg en shake, BRB* Camillam 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.