Gå til innhold

Vis oss kosttilskuddsamlinga di!


Andy

Anbefalte innlegg

Litago er jo fantastisk :D

Haha "har en særdeles større samling hjemme".

Eg likar!

Det er det, og etter artikkelen som Robert publiserte i dag føler jeg meg usedvanlig mye smartere, som var 4 år forut min tid, og har stått hardt på sjokolademelk siden min spede begynnelse som... som... ehm.. Sjokolademelkdrikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Det er det, og etter artikkelen som Robert publiserte i dag føler jeg meg usedvanlig mye smartere, som var 4 år forut min tid, og har stått hardt på sjokolademelk siden min spede begynnelse som... som... ehm.. Sjokolademelkdrikker!

Sjokolademelk for the win!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Jo strengt tatt ikke sjokomelk kosttilskudd men for de som tåler melk så er det jo veldig godt.

Det folk flest kanskje ikke er klar over er at ei heller proteinpulver er klasifisert som kostilskudd. Det er mat i følge mattilsynet, Hadde det vært kosttilskudd så hadde det vært fritt fram for å tilsette vitaminer ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er Jo strengt tatt ikke sjokomelk kosttilskudd men for de som tåler melk så er det jo veldig godt.

Det folk flest kanskje ikke er klar over er at ei heller proteinpulver er klasifisert som kostilskudd. Det er mat i følge mattilsynet, Hadde det vært kosttilskudd så hadde det vært fritt fram for å tilsette vitaminer ol.

Er det statens (matilsynet er vel underlagt staten?.. tror jeg) definering? Jeg syns nå staten definerer mye rart de ikke helt altid ser ut til å peiling på.

Jeg definerer alt som jeg ikke for gjennom normal kost som kosttilskudd. Og da fungerer sjokolademelk og proteinpulver til nettop det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det statens (matilsynet er vel underlagt staten?.. tror jeg) definering? Jeg syns nå staten definerer mye rart de ikke helt altid ser ut til å peiling på.

Jeg definerer alt som jeg ikke for gjennom normal kost som kosttilskudd. Og da fungerer sjokolademelk og proteinpulver til nettop det ;)

Det er staten som klassifiserer ting og mattilsynet har en finger med i spillet hele veien her, proteinpulver,gainer,karbopulver osv går under mat forskriften.

Næringskonsentrater (konsentrert næring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...