Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Vekt er for meg et ganske unøyaktig mål på hvordan jeg vil se ut egentlig, men har nummeret 58-59 kg i hodet. Mye fordi forbildene mine med min lengde (174cm) veier rundt det og ser knakande bra ut. Men har forståelse for at de nok har mer kg i muskler en meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rekker 175cm over bakken og veier 68-69kg avhengig av innvendig vær og vind Vil bli sterkere og har som mål å øke den generelle arbeidskapasiteten min, og om en følge av det blir en finere, muskuløs kropp også kommer det neppe noen klager på det heller.

Jeg er vel halvveis til målet mitt omtrent fra da jeg startet på 84kg og å bli utslitt av å løpe 100m til bussen tidlig i fjor vår. Jeg har aldri slanket, jeg har bare spist bedre og gjort mer ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1,58 og veier 58,2 (begynte på 69). Er faktisk litt usikker på hvilken vekt som er målet, opprinnelig ønsket jeg meg 52, men siden jeg aldri har vært så liten som nå så aner jeg ikke egetlig hvordan jeg kommer til å se ut på 52kg. Jeg tror heller jeg sier at målet mitt er å kunne hilse på magemusklene mine i speilet:) ('God morgen, mageruter, hvordan står det til i dag?' *knis*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 170 og 50 blank - så skal det nevnes at jeg driver med utholdenhetstrening - slik at jeg ikke i utgangspunktet er veldig tung.. Men kroppen trives nok litt bedre med 53-55 kg på skrotten, så om vekten min skulle øke så er det nok bare bra :) Det viktigste er jo en kropp som fungerer, presterer på trening og er i balanse (energimessig og ellers).

Det er forskjell på en tynn kropp som tvinges tynn av lite mat og mye trening, og på en kropp som er tynn og i god form! :)

(25 av mine 50 kg er muskelmasse..så helt svak er jeg ikke;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 163 og veier rundt 49-59, glad for å høre det er flere som meg :p Jeg vet også jeg burde veid litt mer, men syns likevel ikke jeg ser for tynn ut, har en stram og markert kropp egentlig, bare det dummet 49 tallet som høres så alt for lite ut :p

regner med du mener 49-50 ? ikke heeeelt heldig om vekta svinger med +/- TI kilo..... :p

Det viktigste er jo at du selv er fornøyd - om det betyr 49 eller 50kg er irrelevant. Du skal selv være fornøyd... ikke la andres tanker om din vekt være avgjørende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ofte høre at jeg var altfor tynn før når jeg veide 51-52 kg, er 163 høy. Synes jeg så ut som en 12-åring men det har ikke akkurat hjulpet å gå opp heller, sikkert fordi det meste er fett..ha ha. Veier rundt 56-57 kg nå og skal prøve å komme meg ned til 52 til juni. savner litt motivasjon da... er ikke så lett å bo i London når man skal trene godt, her knasker man stort sett pommes frites og drikker øl. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du mener 49-50 ? ikke heeeelt heldig om vekta svinger med +/- TI kilo..... :p

Det viktigste er jo at du selv er fornøyd - om det betyr 49 eller 50kg er irrelevant. Du skal selv være fornøyd... ikke la andres tanker om din vekt være avgjørende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe 49-50 ja :p er egentlig fornøyd med kroppen min jeg, er tynn og har markerte muskler over hele kroppen egentlig..men noen ganger føler jeg jeg ser ut som en liten unge i forhold til andre, fordi jeg er så tynn, og liker ikke det 49 tallet, høres så alt for lite ut :p så kunne kansje lagt på meg ett par kg i muskler, vertfall på rumpen :p men sliter veldig med å klare å spise nokk også, er sjeldent over 1200 kcal om dagen, selv med proteinpulver, og det er jo ganske lite med tanke på at jeg trener seks ganger i uken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, det hørtes veldig lite ut :eek:

Jeg er 154, og det er jo det jeg veier :cool:

Hahah! Ja, er veldig klar over at det høres lite ut(det er jo lite også), men jeg veide det for et års tid siden, og la på meg forferdelig mye under et utenlandsopphold.:p Det passet meg godt da, er veldig spinkel i kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...