Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pga ulykkeskade og sykehus opphold medførte dette en vekt på 40kg fordelt på 156 cm, meg, min kropp.

SÅ....

Jeg er NÅ på vei :) og gleder meg for hver skritt jeg tar. Mitt mål nå, går nemlig kun en vei, og det er OPP !

Jeg samarbeider med kroppen min, vi jobber for å få MER MUSKELMASSE på kroppen og ØKT styrke ;) og mer kjøtt på kroppen.

Så her skal det jobbes dag og natt, med innhold av Trening, Nok MAT (og riktig mat), Nok Hvile, MER StyrkeTrening og GOD progresjon med POSITIV fremgang.

Sometimes it hurts so much, but I love it ;) and I will continue on my journey and reach each goal !

Kanskje jeg en dag vil stille opp i BodyFitness, men først må jeg gå veien frem til 1.mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele 158 høy og 57 kilo. gått ned fra 65 kilo, begynte å trene i oktober. endel muskler som har kommet på..... 4 mnd og fast stryketrening 4 ganger i uka har virkelig gitt resultater, da lurer jeg på hvor bra det blir med trening 6 dager i uka de neste 4 mnd :D lenge leve motivasjonen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 1.64 M og veier mellom 65-66, spørs hvor i syklusen jeg er.. Men jeg konsentrerer meg heller om hva jeg ser i speilet enn vekten. Vekten veier jo hele kroppen, og skiller jo ikke ut muskler, vann og fett. Pleier å bruke målebånd, men har sluttet med det. Skal begynne med det frem mot sommeren igjen. Konsentrerer meg mest på skolen nå, og lar treningen være gøyalt (jadajada, de skal være gøy, men ikke så seriøst lenger), og dette funker enn så lenge :) Spiser sunt og koser meg! Prøver å ikke få dårlig samvittighet om jeg tar en bolle på en tirsdag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169 og veier 76kg. Jeg har vært nede i 58kg men da fikk jeg klager over at jeg var alt for tynn. Min ideal vekt er vel 62-65kg og nå skal dette røskes vekk. Målet da jeg var slank før var Fitness men da min mann fikk kreft endret egentlig litt målet seg. Nå er det Boston Maraton og Birken til sommeren også får jeg se når de første målene er nådd. ;)

Jeg lurer på hva din høyde, vekt og mål er?

Hei hei..

Kult profilbilde du har..

Jeg er 165 og veier pr. i dag 75,3 kg. Skal ned til 65 og kanskje litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164, pr i dag 58 kg. Skal ned til 54 kg, så får jeg vurdere om jeg skal ta av mer..eller om jeg trives med 54 kg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig å slutte å gå ned når man først har begynt...jeg veide 73, og målet var 55! veier nå 50 kg, og trive egentlig med det, er ikke for tynn heller, men har endelig klart å begynne å gå litt opp igjen i muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...