Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

jeg er 177 cm høy og veier ca 80 kg. la en del på meg da jeg begynte å jobbe på bakeri en gang i 2008. jeg var 75 kg for ca et år siden uten å gjøre noe annet enn å røyke, jobbe fulltid, spise sjokolade og pommes fries:p nå er jeg veldig opptatt av hvordan jeg ser ut og hva jeg spiser, trener fast 3 ganger i uken, men prøver å trene hver dag kondis og styrke de 3 dagene. jeg har ikke gått ned i vekt enda, men har fått en mye strammere og sterkere kropp. målet mitt er 70 kg:) helst til sommer..:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 175cm høy og veier rundt 62-63kg.

Målet er vel å veie 60 kanskje (rundt tall, hehey :p) men det spiller egentlig ikke så stor rolle da det er det jeg ser i speilet og hvordan klærne sitter som betyr noe :);)

Enig med deg, 176 cm høy og 63 kilo med mål om 60. Men, viktigst er speilbilde og trivsel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jente, 170cm og 73kg. Har gått ned fra 92kg siden august 2011 ved hjelp av styrketrening og kondisjonstrening samt kosthold. Målet er å endre kroppssammensettningen...mindre fett%+mere muskler :)

Ønsker ned til 65kg, men har aldrig vert så lita før, så stopper der jeg syns jeg ser bra ut :) Uansett vil jeg at de 65kgene skal bestå av definerte muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er 168 og veier 64kg. Har gått opp og ned som en jojo hele livet, men har alltid falt tilbake til ca denne vekten.

Men nå syns jeg at jeg ser bedre trent ut enn noen gang, og dermed har jeg nesten slutta å veie meg. Vil heller veie 65-70kg å ha masse muskler enn å veie 58kg med bare dvask og slapp hud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 høy og 67 - 69 kg.

Målet er en fett% på 20% til høsten før jeg skal bygge igjennom vinteren og komme ut fra 'dvale' på forhåppentligvis mye samme vekten, men med myyyye mer muskler og en fett% på 20 - 23% neste sommer :)

Har gått fra 69 kg til nåværende vekt, og fra 33% fett til 27% fett fra Februar til dags dato, så dette skal gå som smurt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...