Gå til innhold

Kolden

Medlemmer
  • Innholdsteller

    113
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kolden

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 26. jan. 1978
  1. Kult! Det skal jeg jammen gjøre. Takk!!
  2. Jeg bor i Oslo (Torshov) og trener på Elixia (Rignes Park). Jeg jobber som koordinator i et internasjonalt firma, så jeg sitter på ræva 90% av tiden på jobb. Jeg har kontor både i Oslo og København, men er mest i Oslo, med kort reisevei til jobb, så jeg har ingen problemer med å få 8 timers søvn etc. Jeg har ikke noe gym i København, men hittil har jeg løst det med å legge hviledagene til de dagene jeg er der, evt kjøre cardio og/eller kroppsvektøvelser på hotellrommet (!) . Å melde meg inn i styrkeløftklubb hadde ikke falt meg inn engang, men hvorfor ikke, egentlig?
  3. Ja, det mener jeg bestemt at burde være mulig, jeg har fortsatt godt med "reservelager" på kroppen (for ikke å kalle det flesk) og jeg fungerer fint treningsmessig på underskudd. Med et smart og gjennomtenkt kosthold er jeg 100% overbevist om at jeg skal kunne holde vekta der den er uten å hindre styrkeframgangen. Veldig bra svar, nå begynner jeg å få feelingen av hvor jeg skal sikte Jeg er ikke redd for å sikte høyt og bomme såvidt, det kan jeg leve med! Jeg er reddere for å sikte for lavt og ikke "utnytte mitt potensiale" som det så fint heter. Jeg er sur nok for at jeg ventet til 30+ fø
  4. Og takk for filmklippet sjokkoninja:) Noe å tenke på!
  5. Ja, jeg ser den. Men det er greit å høre hva folk mener er realistisk, siden jeg ikke vet så mye om det. Kanskje setter jeg meg alt for lave eller høye mål selv, men med innspill så kan jeg bedre sikte meg inn på noe som passer for meg:)
  6. Jeg er dame, 34 år, trent styrke med og uten PT i 1 år (nøyaktig 1 år, aldri trent styrke før) og jeg elsker det! Nå er det på tide å sette seg mål for 2013, og da har jeg lyst på noen innspill til mål som er ambisiøse men realistiske. Jeg vil bruke markløft, knebøy og benkpress som måløvelser. Nå er 'pers' i markløft 75kg, knebøy 65kg, benkpress 30kg, men hittil har jeg fokusert mer på å se bedre ut enn på å bli sterkere, mens fremover vil jeg jobbe for å bli sterk:) Jeg er 1,58 høy og veier ca 57 kg, og jeg kommer til å ta sikte på å trene 4-5 ganger i uka. Målene skal kunne oppnås innen
  7. Jeg er dame, 34 år, trent styrke med og uten PT i 1 år (nøyaktig 1 år, aldri trent styrke før) og jeg elsker det! Nå er det på tide å sette seg mål for 2013, og da har jeg lyst på noen innspill til mål som er ambisiøse men realistiske. Jeg vil bruke markløft, knebøy og benkpress som måløvelser. Nå er 'pers' i markløft 75kg, knebøy 65kg, benkpress 30kg, men hittil har jeg fokusert mer på å se bedre ut enn på å bli sterkere, mens fremover vil jeg jobbe for å bli sterk:-) Jeg er 1,58 høy og veier ca 57 kg, og jeg kommer til å ta sikte på å trene 4-5 ganger i uka. Målene skal kunne oppnås inne
  8. 1,58 og veier 58,2 (begynte på 69). Er faktisk litt usikker på hvilken vekt som er målet, opprinnelig ønsket jeg meg 52, men siden jeg aldri har vært så liten som nå så aner jeg ikke egetlig hvordan jeg kommer til å se ut på 52kg. Jeg tror heller jeg sier at målet mitt er å kunne hilse på magemusklene mine i speilet:) ('God morgen, mageruter, hvordan står det til i dag?' *knis*)
  9. -Når du tar ned en papir-eske fra øverste hylle på kopirommet (selv om det er plenty lenger ned), løfter den ned med høyre hånd for så å sette den opp igjen og ta den ned med venstre sånn at det blir "jevnt". -Når noe skal feires på jobben og den som kjøper kake tar med en 4 pk youplait dobbel 0% "sånn at du også kan kose deg litt". -Når du smiler til ELIXIA-skiltet når du kjører forbi på vei til jobb og tenker "bare 9 timer til nå, så..." -Når du har FB som startside i stedet for intranettsiden på jobben, og håper at ingen oppdager det.
  10. Jeg leser bodywork.blogg og kriweb hver dag. De utfyller hverandre fint, Kristine Weber er som et stryk på kinnet mens Silje Mariela er mer som en full-on kroppstakling.... men det er gøy med kontraster og de to viser jo virkelig hvor forskjellige mennesker som har denne interressen. Kristine Weber inspirerer meg til å lage sunne godsaker og Silje Mariela får meg gira på å stikke på trening. Perfekt kombo:D
  11. Hei Cecilie, det første jeg vil si til deg er at du allerede har tatt et veldig langt skritt i rikitg retning ved å sette ord på det du ønsker deg og søke støtte og hjelp fra andre! Alle de gode svarene du har fått her inne på bare kort tid viser jo hvor mange vi er som er, eller har vært, i samme båt. Jeg er enig i det meste som allerede er blitt sagt, men vil bidra med mine tre beste tips: For det første, skaff deg kunnskap! Og da er du jo på rette sted, for fitnessbloggen er full av god informasjon, av og til servert med en litt sarkastisk snert;) Kunnskap om hvordan kroppen funker med h
×
×
  • Opprett ny...