Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 175 cm høy. Veier svimlende 85 kg. Målet er å veie 75. Tror det blir supert ;) Hilsen heavyheaven :)

Jeg er 173. Jeg var 75 da jeg giftet meg. Da var jeg flott!:D Om enn for lite trent.

Nå er jeg 85, og tror jeg nå må mye lenger ned enn 75 før vi snakker..:meh: Foreløpig mål er 70. Så får vi se om jeg må lenger ned eller ikke.

Har ikke veid under 70 siden barneskolen tror jeg.. og jeg er (var) slank! på 70!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Når folk sier at man "vokser" på å være i seriøse forhold hadde jeg ikke trodd man kunne bli nesten en meter høyere! Ikke rart alle andre er høyere enn meg... :p

LOL!:rofl:

Man krymper med årene vettu, og det har jo gått 6 år.:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

163 cm og veier nå 92kg! Målet er å komme under 60kg, kanskje enda lenger først, for å få en fornuftig fett% før jeg evt bygger meg opp igjen. Men det er langt opp og frem til, først må jeg komme meg ned i vekt for å redde helsa. Trener styrke 6 dager i uken og går masse turer ( har hunder) og sykkler et par ganger i uken. Må bare få orden på maten, så blir det vel.:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

181 cm og 49 kilo. Har vært syk(spiseforstyrrelser)lenge, men på bedringens vei :) Før jeg ble syk veide jeg rundt 65 kilo, så noe i den duren vil nok være målet rent vektmessig. Men hovedmålet er å få bygget opp kroppen igjen, bli sunn og sterk; og være fornøyd med det samme hva vekta stopper på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...