Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er 165 cm høy

For 5 år siden veide jeg 86 kg

Nå veier jeg 61,5 kg.

Har slitt endel med sykdom, så jeg prøver å dra fokuset vekk i fra vekta og heller prøve å se hva jeg ser i speilet. Vekten tar jo ikke hensyn til muskler og fett(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

183cm

77kg(har ligget på 80 i noen år nå men mye sofa etter kneoperasjon, annerledes å regulere kosthold da)

Målet er å ligge på rundt 80kg, i.h.t vekt

Et annet mål er å ta min egen vekt i benkpress 4 sett 15-20 rep(helst egen vekt og 20 rep i alle 4 sett, og bli der....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176cm, og veier nå 71kg - noe som er 12-13kg mindre en i fjor vår. Først i år jeg har begynt ordentlig med styrketrening, og så det er nå kiloene har lirket seg av. Kan heldigvis ikke bare se på vekta heller, for har jo økt i muskelmasse også :) Målet mitt har vel vært 69kg, og deretter "bare" stramme opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har faktisk vært på besøk hos noen med vekt så nå vet jeg det,,ellers nekter jeg å dra en vekt inn i mitt hus,,tror jeg hadde blitt sykelig opptatt av å gå på den hver dag,,men akkurat nå er jeg 172cm høy og veien 65kg,,det er i grunn ganske greit,,:) er ikke så opptatt av tall,,heller opptatt av det jeg ser i speilet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 177, har tidligere veid 130. Er nå på 114, still going down. Første mål er å se 90 tallet for første gang siden ungdomsskolen, jeg er 27 år. Samtidig vil jeg bli sterkere i kroppen og kunne tørre å være på stranden uten å føle utilpass. Jeg er en type som gjør ting ekstremt når jeg først begynner. Så jeg vil totalforandres. Få markerte muskler og føle bra med meg selv. Hvor lang tid det tar har jeg ingen anelse om, men dumt jeg fant ut at dette er gøy i alder av 27 år. Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Veier 58kg og er 180 høy. Målet mitt er å bli 173 cm høy, slik at jeg kan bruke høye hæler uten å bli høyere enn alle gutta :whistling:

Jeg skulle gjerne vært litt høyere, kan melde meg frivillig til å ta over de cm du vil bli kvitt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 168 høy og veier 69-70 kg. Jeg vil ned til 65 kg, men det egentlige målet mitt er å stramme opp kroppen og få litt mer muskler istedet for fett. Så når alt kommer til alt er ikke vekten så nøye : ) Jeg trener for det meste styrke og har planer om å få litt bedre kondis. Men det største problemet ligger egentlig i kostholdet, jeg er litt for dårlig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plingen

172 cm høy, 56-57 kg. Savner muskler, rumpe og sist men ikke minst: Aunty red! (..sa jeg nettopp det?) Ehm, anyways. I første omgang er 59-60kg målet - både muskler og litt fett :) Mye mat, tung styrketrening og minimalt med kardio, no bi dæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 høy og veier 69-70 kg. Jeg vil ned til 65 kg, men det egentlige målet mitt er å stramme opp kroppen og få litt mer muskler istedet for fett. Så når alt kommer til alt er ikke vekten så nøye : ) Jeg trener for det meste styrke og har planer om å få litt bedre kondis. Men det største problemet ligger egentlig i kostholdet, jeg er litt for dårlig der.

What she said! Bortsett fra ta jeg er litt tyngre nå og er beinhard på kostholdet, hehehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: rundt 46kg

Høyde: 155-156cm

Mitt mål er å opprettholde vekta men når jeg blir høyere vil jeg selvfølgelig gå opp i vekt da ;)

Ellers vil jeg gjerne bygge mer muskelmasse og gå litt ned i fettprosent, eller bare bygge muskelmasse med samme fettprosent - da må jeg i så fall øke vekt...

Men har vert nede i 41kg med samme høyde som nå og jeg kan love at jeg har mye finere kropp nå - med litt mer fett og muskler.

Så vil holde samme vekt eller evt. gå opp et par kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 cm høy, 56-57 kg. Savner muskler, rumpe og sist men ikke minst: Aunty red! (..sa jeg nettopp det?) Ehm, anyways. I første omgang er 59-60kg målet - både muskler og litt fett :) Mye mat, tung styrketrening og minimalt med kardio, no bi dæ!

Uff, savner også "aunty red". Var nede i 41kg så ikke rar jeg mistet mensen, men håper den kommer tilbake nå snart ettersom jeg har gått en del opp igjen ;)

Fint at du har et veldig realistisk mål da, det tror jeg du skal greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...