Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

- Folk som trener så vidt og bruker 10 min for å få igjen pusten samtidig pose foran inngangen

- De som går med tank top og tror de er schwatchneger som poser foran speilet som om de ville ha voldtatt dem selv, men egentlig som er tynne som bare det

- De som prater mer enn de trener

Annonse

De stakkars syklistene blir jo hatobjekt, både for oss fotgjengere og bilistene. Jeg er veldig glad for at folk sykler, det er både miljøvennlig og sunt, men det må da gå an å senke farten litt når man sykler steder der det går mange mennesker...På vei til 3t, som ligger i et bygg der det også er en del næringsvirksomhet, må jeg nesten hver morgen jeg går dit hoppe unna for en eller annen (jeg tipper) foretningsmann som har fått det for seg at han skal være med på birken snart. I fullt sportsustyr og i en sykkel til sikkert 25tusen suser han forbi meg, og selv om vi da går på fortauet, er det opp til meg å flytte meg, fortere enn svint. Det må da gå an å trene på denne racersyklinga et litt tryggere sted enn i en undergang?

Ja, jeg har en til: folk som blir sure fordi det er kø i butikken der jeg jobber på en LØRDAG. Ja, det er kjipt å stå i kø, men hvis du absolutt ikke trenger de pumpsene i DAG, hva med å komme en annen dag, da, eller litt tidligere på dagen, så hadde du sluppet den "forferdelige" ventinga på seks minutter. De samme menneskene kan finne på å klage til meg, som faktisk har stått sju timer på jobb en lørdag, om at de er slitne...eh...hvorfor velger du da å bruke fridagen din til dette? Misforstå meg rett, vi er avhengig av at folk handler, men klaging på luksusproblem av typen "det er kø, buhu!" det er unødvendig.

• 2 uker senere...
Ja, jeg har en til: folk som blir sure fordi det er kø i butikken der jeg jobber på en LØRDAG. Ja, det er kjipt å stå i kø, men hvis du absolutt ikke trenger de pumpsene i DAG, hva med å komme en annen dag, da, eller litt tidligere på dagen, så hadde du sluppet den "forferdelige" ventinga på seks minutter. De samme menneskene kan finne på å klage til meg, som faktisk har stått sju timer på jobb en lørdag, om at de er slitne...eh...hvorfor velger du da å bruke fridagen din til dette? Misforstå meg rett, vi er avhengig av at folk handler, men klaging på luksusproblem av typen "det er kø, buhu!" det er unødvendig.

amen..!

Prøv å sitt i kassa på Prix når ølsalget stenger kl 18:00 på Lørdager...kjempeartig å ikke kunne selge øl når klokka er 18:01 ... blir nesten litt redd gitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...