Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nytt treningsprogram basert på denen tråden:

Mandag: Rygg + underarmer

Tirsdag: Rygg + armer generelt

Onsdag: Rygg + underamrer + hender

Torsdag: Få alt til å matche ryggen og armene

Fredag: Armer + rygg

Lørdag: Øyne + smilet + nesa + rygg + underarmer

Søndag: Armer + rygg

Er jeg inne på noe her?

Haha made my day! starter i morgen :D

Rygg er tydeligvis høyt på listen skjønner jeg...

Har seriøst alltid hatt ett inntrykk av at jenter liker en markert kropp, med six pack, og en jævlig bredde over bryst/skuldre. Og selvfølgelig fyldige armer med veins.

Har aldri tenkt over at rygg faktisk skal være så attraktivt. Heller ikke så mye bein.

Og underarmer?! når ble det en big deal?:p

Annonse

Syns en fint sammensatt kropp er det fineste. Om man skal være feit - vær feit overalt og ikke bare på magen. Skal du være "boler" - vær boler over hele kroppen. Skal du være en mellomting - vær mellomting overalt.

Ellers liker jeg jo rygg. Men det funker ikke å ha tidenes sykeste rygg om du har megapondus til og stilkbein.

Hva tenker jentene om fettprosenten? Må det være sixpack-prosent, eller holder det med at det såvidt er synlig? (bare for å komme med eksempel på fettprosent)

For min del har det ikke så mye å si, men om jeg skal være helt ærlig foretrekker jeg vel at den ligger på 25% og nedover.

Hadde nok ikke orket å være så fryktelig mye rundt en fyr som hadde sånn typ 8% og var blodrippet fordi jeg antar at han bruker mer tid på gymmen/mat enn alt annet og er mest interessert i det. :p

Annonse

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Og underarmer?! når ble det en big deal?:p

Det bare er sånn :p også er det jo helt perfekt for diskret 'perving', står man og glor på rævva til noen er det plutselig litt mer obvious, haha

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...