Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjorde.. i ca 4 år.. fra festrøyk til 20-40 om dagen , i mangel av annet å henge fingrene i :p Slutta da jeg ble sammen med xn som er treningsfreak til tusen :D glad for at det ble kort karriere, og kunne aldri i livet tenke meg å røre driten i dag :p Og bare lukta gjør at jeg ikke orker å være i nærheten av folk når de røyker omtrent :sick:

Nei, sluttet for ca 1 år siden :) er utrolig fornøyd med det. Var storrøyker i mange år. Er i mye bedre form, lukter bedre osv. Nå blir jeg kvalm av lukten, og kunne aldri tenkt meg å begynne igjen. Penger til nytt trenings tøy har det også blitt :)

Annonse

Prøvde det en gang i mine yngre dager, trodde jeg skulle kveles og reaksjonen min på å smake røyk for 1. gang var ganske lik den jeg hadde da vi prøvde tåregass i militæret. Skjønner ikke hva som for folk til å prøve det for 2. gang...

Annonse

Har vert røyker i 3-4 år, nett slutta og stolt av å vere røykfri i 2 mnd, tar meg nokre få fest røyka i ny og ne. For å sei det sann så er det ikkje ofte det er fest i gåren :p Begynte med snus som e litt fy fy, men det er ein avvenningssak som er på veg ut :)

Har vert røyker i 3-4 år, nett slutta og stolt av å vere røykfri i 2 mnd, tar meg nokre få fest røyka i ny og ne. For å sei det sann så er det ikkje ofte det er fest i gåren :p Begynte med snus som e litt fy fy, men det er ein avvenningssak som er på veg ut :)

Snus fy fy?? neeida.. kjempe godt :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...