Gå til innhold

Røyker dere?


Mette L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei gjør ikke det. Blir bokstavligtalt(ja, faktisk fremmer røyking en fysiologisk respons hos meg) kvalm av røyklukt. Så er kanskje heldig med tanke på det da? :p At jeg ikke begynner å røyke, men uheldig at jeg er så sensitiv, fordi jeg skulle i grunn ønske jeg ikke ble kvalm liksom(tenker da på i forhold til fest).

Har det samme problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker dessverre, men jeg har trappet ned mye. Så nå er det bare 5-6 om dagen, så snart er jeg vel forhåpentligvis røykfri! Jeg lurer egentlig på hvorfor jeg begynte...? Ikke smaker det godt, ikke lukter det godt (verken av selve røyken - eller av deg etterpå), og ikke gjør det noe bra med kroppen!

Noen som har gode tips til å fjerne røyksuget? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jeg tilbudt røyk så tar jeg en, men jeg trekker sjeldent ned. Jeg øver på å blåse ringer, noe som ikke går særlig bra. Tar meg aldri en røyk eller noe om jeg er edru. Minner meg på at jeg og venninna mi fikk hver vår sigar på nyttår når vi var rundt 9-10 år gamle, flotte foreldre vi har!

Jeg har bare snust for å provosere, så voksen er jeg! :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, jeg er litt av og på. Det blir en til to om dagen, men det er en til to for mye. Tror egentlig ikke jeg er så veldig avhengig, tror rett og slett det er en jæ... uvane. Kan gå lange perioder røykfri, men så kommer det en stressende periode og da har røyken gitt en dempende effekt. Hvorfor det har vært en røyk og ikke spise en gulerot vet jeg ikke...

Jeg blir helt klart motivert av å lese denne tråden til å kutte helt ned (det er jo så mange flinke her!:) ) så det er egentlig bare at man må bestemme seg. Når man har klart det før og kjent hvor mye bedre helsa er, så hvorfor ikke bare stoppe. Ok, jeg tok dagens første røyk til morgen i dag, det skal bli den siste. Kanskje det er fler som vil slutte? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, jeg er litt av og på. Det blir en til to om dagen, men det er en til to for mye. Tror egentlig ikke jeg er så veldig avhengig, tror rett og slett det er en jæ... uvane. Kan gå lange perioder røykfri, men så kommer det en stressende periode og da har røyken gitt en dempende effekt. Hvorfor det har vært en røyk og ikke spise en gulerot vet jeg ikke...

Jeg blir helt klart motivert av å lese denne tråden til å kutte helt ned (det er jo så mange flinke her!:) ) så det er egentlig bare at man må bestemme seg. Når man har klart det før og kjent hvor mye bedre helsa er, så hvorfor ikke bare stoppe. Ok, jeg tok dagens første røyk til morgen i dag, det skal bli den siste. Kanskje det er fler som vil slutte? :)

You can do it! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slutta helt etter mye om og men. Det er 3 uker siden og går overraskende bra. Jeg spiser noe mer digg og det er litt kjedelig, så jeg må skjerpe vanene litt. Orker ikke være så streng med meg selv når i vintermørket. Har ikke helt følt noen fantastisk mye bedre form heller ettersom jeg har vært syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge sia jeg har hatt røyk, hadde før noe som jeg kalte sinna røyk.

Vis jeg ble skikkelig sint hadde jeg lov til å røyke, gledelig nok var jeg sjeldent sint så 10pakkning varte mange måneder før jeg ga den vekk til noen.

Snus derimot går det en del av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 september i år så har jeg væært røykfri i 2 år! Jeg slutta på en utfordring (egentlig skulle jeg bare pause).. Og egentlig ville jeg ikke slutte i det hele tatt! :confused: Så hvordan jeg klarte det vet jeg ikke :rofl: Eneste er at om jeg er 80år og jeg fortsatt savner den fordømte røyken skal jeg begynne igjen!

Tror nok alltid jeg kommer til å savne røyken litt.. Sååe som 80åring skal jeg bli den eneste som begynner å røyke :rofl::rofl: Kult :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festrøyka før. Er vel 6-7 år siden jeg slutta med det.

Var på fest i fjor sommer, og ble drita, så ble jeg tilbudt røyk, og klarte heldigvis ikke å få inhalert. Ble kvalm, og ga den fra meg etter et trekk. :sick:

Never again :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...