Gå til innhold

Røyker dere?


Mette L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Niks :D

Slutta å røyke, å begynnte å trene :D Mye bedre:rofl:

Hender at det blir røyk på fest...men skal slutte med det også. Får så utrolig dårlig samvittighet, føler at jeg har sviktet kroppen hver gang jeg har tatt en røyk på fest :) Så da burde det ikke være så vanskelig å enkelt å greit la det være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks :D

Slutta å røyke, å begynnte å trene :D Mye bedre:rofl:

Hender at det blir røyk på fest...men skal slutte med det også. Får så utrolig dårlig samvittighet, føler at jeg har sviktet kroppen hver gang jeg har tatt en røyk på fest :) Så da burde det ikke være så vanskelig å enkelt å greit la det være :D

Haha! Kjenner igjen den dårlige samvittigheten.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei gjør ikke det. Blir bokstavligtalt(ja, faktisk fremmer røyking en fysiologisk respons hos meg) kvalm av røyklukt. Så er kanskje heldig med tanke på det da? :p At jeg ikke begynner å røyke, men uheldig at jeg er så sensitiv, fordi jeg skulle i grunn ønske jeg ikke ble kvalm liksom(tenker da på i forhold til fest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Haha! Kjenner igjen den dårlige samvittigheten.. :/

Den er noe dritt :p Også er det jo så utrolig unødvendig å ta den der røyken bare for man er på fest :p skylder på "gammel vane" men hvis det er gammel vane hvordan klarte man å slutte å røyke i utgangspunktet :p Så må bare være strenge med oss selv så klarer vi oss utrolig bra uten den der teite "fest-røyken" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er noe dritt :p Også er det jo så utrolig unødvendig å ta den der røyken bare for man er på fest :p skylder på "gammel vane" men hvis det er gammel vane hvordan klarte man å slutte å røyke i utgangspunktet :p Så må bare være strenge med oss selv så klarer vi oss utrolig bra uten den der teite "fest-røyken" :D

Hør hør! :D bare så synd at den fest-røyken kjennes så myye bedre ut når man har drukket litt alkohol.. men det er jo bare dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Hør hør! :D bare så synd at den fest-røyken kjennes så myye bedre ut når man har drukket litt alkohol.. men det er jo bare dumt!

Stemmer :p Vi må bare være sterkere neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet for 6 dager siden og er overasket over hvor bra det går. Merkelig jeg tenker nesten ikke på røyk. Og når jeg ser folk på gata som røyker tenker jeg "stakkars".

Jeg har aldri vært en storrøyker og tror nok det er mest vanen har vært problemet og ikke nikotinavhengighet. Flere ganger har jeg sluttet og hver gang har jeg lengtet etter røyken som om jeg hadde mistet en venn. Det har vært et hat-kjærlighet-forhold som har vippet mer og mer over til hat. Mer og mer har jeg tenkt "Æsj hvorfor gjør jeg dette mot meg selv" og det er jo egentlig ikke godt?

Så sluttet jeg for en tid siden og det føles som en seier. Og det frister ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...