Gå til innhold

Røyker dere?


Mette L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri prøvd verken røyk eller snus. Røyk er faktisk det verste jeg vet om.. blir faktisk frustrert bare jeg kjenner den ekle lukta. Derfor synes jeg det er flott at det ikke er tillatt å røyke inne på caféer osv.

Hater ikke snus like mye, men det ser utrolig stygt ut.. derfor er det dumt at alt for mange jenter snuser. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Var dessverre så dum at jeg begynte med både snus og røyk for en ca 5 år siden og har gjort begge deler i varierende grad fram til jeg bestemte meg på nyttårsaften at sigaren jeg røyka da skulle bli det siste for meg. Har ikke rørt røyk eller snus i det heletatt siden da:)

Stå på, kjempebra at du har sluttet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja veldig fornøyd med det:D

Men skal ikke juge å si at jeg ikke har hatt lyst på røyk og snus etter det, dog jeg savner snusen mest ><

Lysten kommer nok til å være der en stund, men den vil med tiden overskygges av den fantastiske, givende faktoren som er å leve et sunnere, bedre og lengre liv, og alltid kunne være stolt over at du hadde viljestyrken til å slutte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...