Jump to content

T.K

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About T.K

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/14/1989

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. T.K

    .

    Jeg har nettopp fått diett- og treningsprogram fra StrongBody gjengen, er litt i startgropen da jeg er bortreist akkurat nå så blir litt prøving på det nye treningsprogrammet og kostholdet denne uken. Skal starte for fullt når jeg kommer hjem fra jobb om en ukes tid. Jeg syns både treningsprogrammet og kostholds planen ser veldig overkommelig ut, så gleder meg til å gå på 100% på dette. Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt om det er verdt det enda, må prøve det noen uker først Men etter å ha sett/ og ser- fremgangen til flere bekjente som har opplegg fra StrongBody der hvor jeg trener, så har jeg stor tro på at dette blir veldig bra Det er forøvrig Maria Ebeltoft som har satt opp min plan.
  2. Hvordan er det med grønnsaksinntaket? Jeg klagde over akkurat det samme til min coach her, og fikk beskjed om å ta grønnsaksspisingen på alvor. Dette tok jeg da til etterettning, og jeg føler at energinivået har steget med økt inntak av grønnsaker! Så det funket her
  3. T.K

    Questbar - Favoritt?

    Tok det lang tid da? Syns pakken har vært i transit i lang tid nå, i følge sporingsnummeret jeg fikk fra de
  4. T.K

    Dagens negative

    Prøver å snu døgnet etter 7 12-timers nattskift, for å gå 7 skift til på dagen. Tenkte jeg skulle trene i kveld, men det å snu døgnet etter nattskiftuke, det er noe dritt.......:wtf:
  5. http://myrevolution.no/myrevolution-proteinpulver-3kg-mocca Jeg bruker denne, smaker godt (syns jeg ihvertfall) i forhold til mange andre jeg har prøvd. I tillegg er det vel en grei pris også 3kg har du jo en stund av
  6. Da bør dere be om at det blir laget til mat som er sunn, slik at folk har muligheten til å spise sunt. Her på bruket er det vel så vidt jeg vet krav til at man skal ha mulighet til å velge sunne alternativer.
  7. Nei ikke sant, da er det ikke lett da, hvis de klarer å få det til å være "godt valg" kvalifisert.. Men å ha en god tone med kokken er viktig da, da er det lite problem å få en boks kesam, cottage cheese e.l av og til
  8. Hei, Jeg også jobber offshore. Her ombord så er det i 9 av 10 måltider alltid noe sunt og velge i, vet ikke hvilke installasjoner dere er på men her så er det sunneste merket med "godt valg". Slik at dette hjelper jo noe, for som du sier så er det ofte sauset sammen i gryter. Jeg spurte kokken om hva kriteriene for å få "godt valg" merket var, nå husker jeg ikke eksakt hva det var. Men jeg husker at det var iallefall innenfor hva som kan kalles for sunt! Ellers så har jeg lært meg hjemme sånn ca hvilke porsjoner med de forskjellige matvarene inneholder, og velger alltid det reneste alternativet. (Unngår de grytene når det er mulig, tar heller rent kjøtt/fisk). Men som sagt, jeg har brukt kjøkkenvekten hjemme og lært meg hva det forskjellige sånn ca veier. Dette fungerer meget greit for min del Men jeg også venter spent på den knekte koden..
  9. En shake som gir 20g prottein En neve mandler Noen drypp D-vitamin Frukt As usual
  10. Eller du kan lage deg en sånn'en! Lett is i midten. Masse frukt/bær. Smeltet 70% kakaosjokolade oppå. DIGG! PRØV!
  11. Biorytmedietten – Få bedre resultater ved å spise etter din biologiske klokke - Fitnessbloggen Anbefaler deg å lese gjennom denne å se om dette er noe som kan passe seg. Jeg er midt i et prosjekt nå der jeg har fulgt retningslinjene i biorytmedietten i 8 uker nå og har aldri hatt så bra fremgang. Jeg spiser sånn ca sånn: 0630Frokost: Egg + proteinshake + frukt + en neve mandler 1100Lunsj: Havregryn + cottage cheese (eller kesam) 1600Mellommåltid: Knekkebrød med kjøttpålegg + tunfisk (eller kesam) Før trening: Frukt + liten proteinshake + en kaffekopp Rett etter trening: Proteinshake + en banan Middag/kveldsmat: Kyllinkjøttdeig/kyllingfilet/karbonadedeig/ + Ris + Grønnsaker Fettprosent har gått ned fra 19,5% til 13,5% på 8 uker nå. Jeg har presist den samme vekten (men ut ifra fettprosent og regne har jeg gått ned ca 4 kilo i rent fett) Mengden av hvert måltid tør jeg ikke fortelle deg hva som passer til akkurat deg, jeg har fått mengde mat oppsatt av min personelige trener tilpasset meg. Andre inne på forumet her kan helt sikkert hjelpe deg med det. Så dersom målet ditt er å redusere fettprosent, men beholde eller bygge på muskelmassen kan jeg vertfall anbefale å prøve et slikt opplegg. Da jeg selv er midt inne i det nå og ser at det fungerer
  12. Hvor mange måltid spiser du i løpet av en dag? 4 Frokost, Lunsj, et enkelt måltid når jeg kommer hjem fra jobb og et skikkelig måltid etter trening. + Shake og frukt før/etter trening Hva spiser du? Egg, Havregryn, Ris, Cottage Cheese, Kesam, Frukt, Karbonadedeig, Kylling, Biff, Grønnsaker.. Stor sett all ren mat Hva trener du? 4x Styrkeøkter i uken, et par kondisjonsøkter hvis tid Mål med trening? Se bedre ut, få ned fett %, bygge på med muskler Hva er det aller beste måltidet du vet om? Ovnsbakt marinert indrefilet med en eminent saus, ovnsbakte småpoteter og friske grønnsaker
  13. 3 egg, en neve valnøtter, 2 Kiwiiis & Proteinshake! Same procedure as yesterday
  14. Ja det var jo en enkel oppskrift. Prøves i kveld
×
×
  • Create New...