Gå til innhold

Creepy på trening

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ei der jeg trener som virker til å være besatt.... med hva alle andre holder på med. Virker merkelig at hun ikke har pådratt seg nakke skader slik hun omtrent vrir hodet 360 grader rundt f.eks midt i ett markløft sett for og holde øye med hva du holder på med. o_O

Annonse

Tre fyrer trener sammen. Den ene tydelig mer trent enn de andre to. De drev å byttet litt på vektene. Og den fyren som var relativt godt trent var alt annet enn sliten. Men slapp alle vektene konsekvent rett i gulvet HVER gang de byttet vekter. Om det var 20 kg eller 5 kg spilte ingen rolle. I gulvet skulle de!

Det blir bare for teit synes jeg. Ikke creepy eller noe. Bare teit!!!

De to andre var ikke tilfeldigvis tvillinger? Tror jeg har sett samme gjengen hvor han trente karen alltid slipper vektene så hardt han kan i bakken. Veldig irriterende...

Det er et senter, skal ikke nevne kjede, men kan innrømme det ligger på Slependen...

Her dukker det til stadighet opp en eldre herremann, vil anslå han nylig er blitt pensjonist.

Det var like etter jul, kommer han inn i garderoben i det jeg driver og kler av meg.

"Du har en fin kropp! Uten tatoveringer, med passe mengde muskler. Ikke sånn overdrevet mye, men akkurat passe!"

Jeg ble bare helt perpleks der jeg stod. Takket og smilte skjevt.

Denne skapningen har jeg også observert i svømmeanlegget min sønn og jeg bruker. Her sitter han på en stol og bare ser... CREEPY AS SHIT!!!

Annonse

Eg var max creepy for nokre år sidan.

Hadde ikkje vaska klær på lenge så eg måtte ty til nødreservane.

Ein gamal GASP-bukse med høl i skrukken og ein tilsynelatande heil og ren boxer.

Var på trening g det var god stemning heilt fram til eg skulle ta benk med beina opp.

Låg meg til rette på benken, opp med beina og løfta litt. Eg såg at nokre folk glodd forskrekka på meg og oppdaga at det var ganske luftig i bæsjeutstyrområdet. Det viste seg at det var eit stort høl i boxeren også. Så med andre ord låg eg på benken slik at folk kunne glo meg midt i brunøyet.

Eg var max creepy for nokre år sidan.

Hadde ikkje vaska klær på lenge så eg måtte ty til nødreservane.

Ein gamal GASP-bukse med høl i skrukken og ein tilsynelatande heil og ren boxer.

Var på trening g det var god stemning heilt fram til eg skulle ta benk med beina opp.

Låg meg til rette på benken, opp med beina og løfta litt. Eg såg at nokre folk glodd forskrekka på meg og oppdaga at det var ganske luftig i bæsjeutstyrområdet. Det viste seg at det var eit stort høl i boxeren også. Så med andre ord låg eg på benken slik at folk kunne glo meg midt i brunøyet.

Blunket du til dem? :wideyed: (Unnskyld, greide ikke å holde kommentaren tilbake... :lol: )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...