Gå til innhold

Sommerkroppen 2016


frkangel

Anbefalte innlegg

Fikk mye motivasjon og var kjempegøy å følge med på andre medlemmer som siktet mot sommerkroppen 2015, derfor tenkte jeg at vi som ikke fikk sommerkroppen 2015 kan prøve på 2016 :D noen som vil være med? :) 

Jeg startet i april og har gått fra 106,1 kg til 94 kg, men er jo langt ifra ferdig men mangler litt motivasjon.. Prøver å trene  3-4 ganger i uken og kostholdet må jeg bare skjerpe, kresen faen som ikke liker noenting.. men får bare prøve meg frem :)

Så, hvordan går det med deg.. ? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med! Jeg nådde målet mitt til sommeren 2015, men etter reising i 6 uker i sommer og nok en ferietur i høst har en del av kiloene sneket seg tilbake. Jeg har ikke turt å gå på vekten igjen etter siste ferie, men kan kjenne på kroppen og klærne, samt se i speilet, at jeg er tilbake et sted jeg har vært før. Så før jeg går på vekten neste uke har beregnet at jeg har ca 8 kilo å bli kvitt, minst! Sliter med motivasjon til trening da jeg for øyeblikket har en forstuet ankel etter jeg tråkket over for noen uker siden. blitt noen lange turer, men savner spinning og løping som er mine hjertebarn når det gjelder trening! Kjenner jeg lett glir ut av kostholdet også når jeg ikke er inni de gode rutinene med mye trening. Burde vært omvendt, at når jeg ikke får trent ordentlig klarer jeg å presse meg til å ha et strengt kosthold, men vanskelig å komme ut av feriemodus på matfronten merker jeg! Så jeg slenger meg på her, for tenker det kan være nyttig å være flere om vektnedgangen ;):D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere vil være med :D Jeg finner iallefall motivasjon å se andre lykkes, så tenker dette blir morsomt og lærerikt :)

Nå er jeg nettopp ferdig med onsdags økta, ble 1,5 time med styrketrening, sliten i kroppen men fader så digg :D ( gruer meg allerede til å veie meg mandag..... ) hehehe (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med :) 

Har gått opp en god del de siste årene og er nå klar for å ta tak igjen! Motivasjonen har ikke vært helt på plass, men nå er jeg nødt til å bare trene opp viljestyrken og komme igang! Veldig fint å være flere i samme båt så man kan motivere hverandre :)

Startvekt på 86,5

Endelig mål: 62 ish

Delmål mot jul, 23.12.15: 80 blank!

 

Endret av Keek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at mange vil bli med :D  

Startvekt: 106,1 kg

Dagens vekt: ( 13.04.15 ) 106,1 kg
Dagens vekt: ( 20.04.15 ) 104,6 kg
Dagens vekt: ( 27.04.15 ) 102,8 kg
Dagens vekt: ( 04.05.15 ) 102,6 kg
Dagens vekt: ( 11.05.15 ) 100,9 kg
Dagens vekt: ( 25.05.15 ) 100,7 kg
Dagens vekt: ( 01.06.15 ) 98,3 kg
Dagens vekt: ( 08.06.15 ) 97,4 kg 
Dagens vekt: ( 16.06.15 ) 96,6 kg
------sommerferie 2015 
-_----------
Dagens vekt: ( 28.09.15 ) 94,3 kg
Dagens vekt: ( 05.10.15 ) 93,9 kg 
Dagens vekt: ( 12.10.15 ) 93,6 kg

Vektnedgang: 0,3 kg

Total vektnedgang: 12,5 kg


går sakte men sikkert nedover, neste delmål er å komme under 90kg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, 

Hvordan går det folkens?

Nå har jeg klart å komme igang med styrketreningen igjen så nå er det bare å holde det gående :) Alltid tøffest å komme igang igjen.

Kostholdmessig er jeg ikke på noen diett, men har kuttet kraftig ned på snacksspising i hverdagen - ellers går det i variert kosthold med en fin blanding av fett, karbo og protener. Tellr kalorier gjør jeg ikke.

Startvekt 86,2

Dagens: 85 :)

 

Keek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...