Gå til innhold

Koritsi89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Koritsi89 vant dagen sist November 3 2016

Koritsi89 hadde mest likt innhold!

Om Koritsi89

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Så kjedelig at du har blitt syk, Lisa! Håper du har blitt bedre siden du skrev dette så bra det går bra med maten, mange sier jo at maten utgjør en større forskjell enn treningen, har hørt noen si maten et kiloene og treningen er grammene i en vektnedgangsprosess! Hehe ;-) her har det gått opp og ned. Noen dager er jeg superflink og er kjempeaktiv og klarer meg bra med maten, men vært noen usleielser, med avslutningsperiode for praksisen min, felleslunsjer ute, familieselskaper osv. Gått litt over styr noen dager, men skal iallefall ha klart å våre så aktiv at det sannsynligvis ikke har ført til vektoppgang iallefall. Men ønske er jo å gå ned! Men men, desember er en mer utfordrende måte. Ikke turt å gå på vekten de siste ukene, uten helt å vite hvorfor, og nå har jeg uken Og da vet jeg vekten ofte er litt høyere enn den reelle vekten, så venter noen dager til. Kanskje lille julaften så jeg kan sammenlikne før PG etter juleferien :-p. Har bestemt meg for at jeg skal legge inn en treningsøkt på morgenen julaften og andre juledag før festlighetene de dagene begynner, så det ikke bare blir sofaen og mat. Jeg har bakt endel i desember, og har prøvd meg på flere sunnere varianter, bla sukkerfrie brente mandler, egen sunnere masjipan og sukkerfrie kokosmakroner. Ikke helt som originalene, men godt og kan da spise flere for samme kaloriinnhold og mindre sukker :-) i dag våknet jeg med hoven hals og en sprengingen hodepine, så krysser fingrene for at det varer ekstremt kort så jeg kan få lagt inn litt mer trening før julaften! Jeg skal reise bort 10 dager til Hellas i romjulen/nyttår og, så redd det blir utfordrende med den sunnere livsstilen. Men men,skal fortsette så godt jeg kan frem til jul og litt i ferien og så ser jeg frem til nytt år og nye muligheter! 😉 Heia oss! Håper dere har en fin førjulstid alle sammen
  2. En liten sjekkinn fra meg her. For meg har desember startet så som så. treningen går veldig bra, men matinntaket varierer veldig. Var i Stockholm i helgen og ble mye god mat og julebaking, men også mye bevegelse heldigvis. i går var det julebord, men fikk inn en god treningsøkt på morgenen og gikk frem og tilbake til jobb, så fitbiten min viste over 1000 kcal forbrent på aktivitet, så forhåpentligvis gikk det i null i går. men jeg valgte å ikke veie meg i dag. Kommer tilbake med veiing neste uke tenker jeg. Nå er det 14 dager til jul og jeg kjenner jeg må skjerpe meg litt ekstra med maten, men desember er en dårlig måned for slanking merker jeg. går greit å holde vekten stabil, men nedgang er utfordrende . men men får bare prøve ¨så godt jeg kan! I morgen før jobb skal jeg i alle fall ta en god styrkeøkt Min favorittøvelse er knebøy og nedtrekk for skuldre. og brystpress/benkpress
  3. Her går det greit. Bortsett fra at jeg er dårlig på aktiviteten min her på forumet da! Har vært så mye i det siste, med mye jobb, trening, planlegging av flytting osv! Men skal skjerpe meg nå!;) Noen dager med noen utskeielser forrige uke, men de var planlagte og fikk lagt inn mye ekstra aktivitet, så troe ikke set gjorde så mye. Velten viste i dag 70,8 som er 800 gram mindre enn sist. Håper å fortsatt kunne klare målet om 68 før 23. Desember, men spørs. iallefall 69;) har trent endel styrke den siste tiden og merker og ser at jeg blir sterkere, og det påvirker jo vekten også:) og i dag tok jeg på meg en bukse jeg ikke har brukt på noen uker og den var betydelig løsere i livet og lårene 👍 Elsker den følelsen! 😃👏 så bra følelse første dag i desember iallefall, men blir spennende å se hvordan det går med alle fristelser på jobb fremover, julebord, selskaper osv. Mye som skjer i desember! Men skal fortsette å trene 3-4 ganger i uken frem til jul, det er målet. Skal reise til en venninne i Stockholm i Helgen, så der kommer vel de første utfordringene, men skal prøve å begrense meg! Skal tenke på dere og mitt prosjekt og la det motivere meg😉😃 i dag skal jeg trene styrke og kanskje en kort joggeøkt til oppvarming! Blir deilig etter en treningsfri dag i går! Hvordan går det med dere andre? Heia oss, og god første desember 😊🎅
  4. Gøy at vi begynner å bli mange her! syns dere gjør en og gøy å høre litt om hvordan dere trener osv! Jeg prøver også å kombinere styrke og kondisjon. Har vært mye konsisjonstrening før, men jeg trenger mer styrke! Merker en forskjell etter kort tid, så det er motiverende! 😃 Var flinkt og trente endel forrige uke, men denne uken har det kun blitt mye gåing (frem og tilbale til jobb osv) da jeg har vært i dårlig form de siste dagene-svimmel og kvalm! Så planen om 4 treningsøkter denne uken ser litt mørk ut. Men håper jeg er bedre i morgen så jeg kan gjennomføre planlagt styrkeøkt! ;-) spent på vekten i morgen, gruer meg litt kjenner jeg, men må jo bare hoppe i det! All nedgang er fremgang, sant, Matsb?😉 Du må huske på dine motiverende ord når du føler du ikke gikk ned så mye du skulle ønske til forrige veiing! 😉 Stå på videre alle sammen, dette klarer vi! 👍
  5. Moro at flere joiner! Godt med flere som kan støtte hverandre og dele tips og erfaringer:) så bra du holder motivasjonen oppe, Mt3, og at du har hatt noen gode dager både mtp trening og mat! Ingenting er jo bedre enn det👍 Og så Blir sikkert en bedre veiing neste uke! Vi har alle våre øyeblikk hvor vi ikke klarer å motstå fristelser, Matsb! Særlig vanskelig når man får det av noen. krysser fingrene for at det ikke utgjør for stor påvirkning på morgendagens vekt😉 Lykke til i morgen, spent på å høre resultatet 😉
  6. Dagens vekt: 71,6 kg. Så ned 600 gram. Ikke store endringen på to uker, men alle monner drar ;-) og har trent endel styrke den siste tiden, så lov å håpe at noe er muskler. Føler meg iallefall litt strammere i fisken, og det er jo det viktigste hvordan man føler seg, ikke bare hva vekten viser- tenker jeg iallefall! :-) hvordan går det med dere andre?
  7. Det er bare å komme tilbake når du er klar for det Friera:) Håper du har det fint med reisingen og at det ikke bare er stress! ;-)
  8. Det har vi absolutt! Velkommen skal du være
  9. Jeg er også bortreist så får ikke veid meg før til uken igjen, men komme sterkere tilbake med resultater neste torsdag Enig med deg, Matsb- all nedgang skal man være fornøyd med
  10. Gratulerer Matsb, det er jo kjempebra!
  11. Jeg er i samme båt, Friera. Hadde en slags fremdriftsplan som jeg henger langt etter. men vi får gjøre det vi kan frem til jul, alle gram ned er jo godt, selvom det ikke blir så mye som vi hadde tenkt i utgangspunktet før jul. Stå på!
  12. Jeg prøver også å begrense karbo og fett og spiser mye proteiner Er det psfm-dietten du følger, Matsb? Gratulerer med vekttap, Mt3! Gøy når det går den rette veien. Jeg veide 72,2 i dag, så 600 gram ned fra forrige uke. Må si meg fornøyd med det etter en hel helg med utskeielser! Men har vært flink med trening i ukedagene, så det har vel hjulpet litt på:)
  13. Det er absolutt ikke så nøye nei. Alle må jo gjøre det som passer en selv Vil jo være en uke mellom hver gang uansett, så fremgangsmåelene vil jo være det samme
  14. Godt poeng, Mt3, godt det alltid er mulig å se fremover og snu Til frokost spiser jeg ofte havregrøt av vann med cottage cheese og eggehvite (for å få mer proteiner og mer mettende grøt), samt kanel og kardemomme for mer smak. Noen ganger tar jeg også blåbær i for litt variasjon. Lunsj er som oftest kyllingfilet eller fisk/tunfisk i gele med dampede grønnsaker (oftest brokkoli, blomkål og/eller sjampinjong) eller cottage cheese og yoghurt, for eksempel skyr eller kesam. Noen ganger lager jeg omelett også. Snacks kan være skyr, cottage cheese (veldig glad i cottage cheese :P), knekkebrød med diverse pålegg, egg og kokt skinkepålegg med tomat/agurk, proteinpannekaker etc. Jeg har en tendens til å bli veldig ensformig i matveien, og spiser ofte den samme maten, i alle fall i ukedagene, men prøver nå å variere litt mer for ikke å gå lei. Jeg veier faktisk det meste av maten, utenom frukt som jeg noen ganger spiser som snacks på jobb. og så registrere jeg i en app på telefonen. Men jeg skal innrømme at jeg noen dager sklir litt ut og ikke orker å registrere alt, så kan vel si at jeg noen ganger er veldig nøye med mengde og andre dager tar jeg det sånn ca ut fra erfaring/kunnskap. Jeg har også aktivitetsklokke fra Fitbit, så holder oversikt på aktivitet. Jeg er veldig glad i kontroll som dere kanskje skjønner Hva med dere? Noen mattips? og hvor nøye er dere med mengde og næringsinnhold?
  15. Så bra du har hatt noen gode dager etter helgen! For min del var mandag sånn passe, men i går og i dag har vært bra, med mye aktivitet Jeg er helt lik, når jeg er ute av rutiner, på reise etc. finner jeg lett unnskyldning som kan rettferdiggjøre det meste! Så der er du ikke alene;)
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her