Gå til innhold

Koritsi89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Koritsi89 vant dagen sist 3. november 2016

Koritsi89 hadde mest likt innhold!

Om Koritsi89

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Så kjedelig at du har blitt syk, Lisa! Håper du har blitt bedre siden du skrev dette så bra det går bra med maten, mange sier jo at maten utgjør en større forskjell enn treningen, har hørt noen si maten et kiloene og treningen er grammene i en vektnedgangsprosess! Hehe ;-) her har det gått opp og ned. Noen dager er jeg superflink og er kjempeaktiv og klarer meg bra med maten, men vært noen usleielser, med avslutningsperiode for praksisen min, felleslunsjer ute, familieselskaper osv. Gått litt over styr noen dager, men skal iallefall ha klart å våre så aktiv at det sannsynligvis ikke har
  2. En liten sjekkinn fra meg her. For meg har desember startet så som så. treningen går veldig bra, men matinntaket varierer veldig. Var i Stockholm i helgen og ble mye god mat og julebaking, men også mye bevegelse heldigvis. i går var det julebord, men fikk inn en god treningsøkt på morgenen og gikk frem og tilbake til jobb, så fitbiten min viste over 1000 kcal forbrent på aktivitet, så forhåpentligvis gikk det i null i går. men jeg valgte å ikke veie meg i dag. Kommer tilbake med veiing neste uke tenker jeg. Nå er det 14 dager til jul og jeg kjenner jeg må skjerpe meg litt ekstra med maten, me
  3. Her går det greit. Bortsett fra at jeg er dårlig på aktiviteten min her på forumet da! Har vært så mye i det siste, med mye jobb, trening, planlegging av flytting osv! Men skal skjerpe meg nå!;) Noen dager med noen utskeielser forrige uke, men de var planlagte og fikk lagt inn mye ekstra aktivitet, så troe ikke set gjorde så mye. Velten viste i dag 70,8 som er 800 gram mindre enn sist. Håper å fortsatt kunne klare målet om 68 før 23. Desember, men spørs. iallefall 69;) har trent endel styrke den siste tiden og merker og ser at jeg blir sterkere, og det påvirker jo vekten også:) og i dag tok je
  4. Gøy at vi begynner å bli mange her! syns dere gjør en og gøy å høre litt om hvordan dere trener osv! Jeg prøver også å kombinere styrke og kondisjon. Har vært mye konsisjonstrening før, men jeg trenger mer styrke! Merker en forskjell etter kort tid, så det er motiverende! 😃 Var flinkt og trente endel forrige uke, men denne uken har det kun blitt mye gåing (frem og tilbale til jobb osv) da jeg har vært i dårlig form de siste dagene-svimmel og kvalm! Så planen om 4 treningsøkter denne uken ser litt mørk ut. Men håper jeg er bedre i morgen så jeg kan gjennomføre planlagt styrkeøkt! ;-) spen
  5. Moro at flere joiner! Godt med flere som kan støtte hverandre og dele tips og erfaringer:) så bra du holder motivasjonen oppe, Mt3, og at du har hatt noen gode dager både mtp trening og mat! Ingenting er jo bedre enn det👍 Og så Blir sikkert en bedre veiing neste uke! Vi har alle våre øyeblikk hvor vi ikke klarer å motstå fristelser, Matsb! Særlig vanskelig når man får det av noen. krysser fingrene for at det ikke utgjør for stor påvirkning på morgendagens vekt😉 Lykke til i morgen, spent på å høre resultatet 😉
  6. Dagens vekt: 71,6 kg. Så ned 600 gram. Ikke store endringen på to uker, men alle monner drar ;-) og har trent endel styrke den siste tiden, så lov å håpe at noe er muskler. Føler meg iallefall litt strammere i fisken, og det er jo det viktigste hvordan man føler seg, ikke bare hva vekten viser- tenker jeg iallefall! :-) hvordan går det med dere andre?
  7. Det er bare å komme tilbake når du er klar for det Friera:) Håper du har det fint med reisingen og at det ikke bare er stress! ;-)
  8. Jeg er også bortreist så får ikke veid meg før til uken igjen, men komme sterkere tilbake med resultater neste torsdag Enig med deg, Matsb- all nedgang skal man være fornøyd med
  9. Jeg er i samme båt, Friera. Hadde en slags fremdriftsplan som jeg henger langt etter. men vi får gjøre det vi kan frem til jul, alle gram ned er jo godt, selvom det ikke blir så mye som vi hadde tenkt i utgangspunktet før jul. Stå på!
  10. Jeg prøver også å begrense karbo og fett og spiser mye proteiner Er det psfm-dietten du følger, Matsb? Gratulerer med vekttap, Mt3! Gøy når det går den rette veien. Jeg veide 72,2 i dag, så 600 gram ned fra forrige uke. Må si meg fornøyd med det etter en hel helg med utskeielser! Men har vært flink med trening i ukedagene, så det har vel hjulpet litt på:)
  11. Det er absolutt ikke så nøye nei. Alle må jo gjøre det som passer en selv Vil jo være en uke mellom hver gang uansett, så fremgangsmåelene vil jo være det samme
  12. Godt poeng, Mt3, godt det alltid er mulig å se fremover og snu Til frokost spiser jeg ofte havregrøt av vann med cottage cheese og eggehvite (for å få mer proteiner og mer mettende grøt), samt kanel og kardemomme for mer smak. Noen ganger tar jeg også blåbær i for litt variasjon. Lunsj er som oftest kyllingfilet eller fisk/tunfisk i gele med dampede grønnsaker (oftest brokkoli, blomkål og/eller sjampinjong) eller cottage cheese og yoghurt, for eksempel skyr eller kesam. Noen ganger lager jeg omelett også. Snacks kan være skyr, cottage cheese (veldig glad i cottage cheese :P), knekkebrød med d
  13. Så bra du har hatt noen gode dager etter helgen! For min del var mandag sånn passe, men i går og i dag har vært bra, med mye aktivitet Jeg er helt lik, når jeg er ute av rutiner, på reise etc. finner jeg lett unnskyldning som kan rettferdiggjøre det meste! Så der er du ikke alene;)
×
×
  • Opprett ny...