Gå til innhold

Sommerkroppen 2016


frkangel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med! Jeg vil gjerne opp i vekt, men muskelmasse. Vil ned i fettmasse. Så først ned i vekt, deretter opp igjen! :D Eller litt ettersom hva kroppen føler for ;) 

Jeg veier 68kg, vil gjerne veie rundt 72-73kg, noe jeg veide når jeg var fornøyd med kroppen min. Men da var jeg sterkere og bedre trent enn hva jeg er nå. Så dette målet vil jeg klare! Men jeg trenger nok å følge sammen målet mitt sammen med noen andre og virkelig se at andre får medgang sammen med meg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg godt inne i tredje uken og føler treningen begynner å bli en del av hverdagen igjen ( endelig)! Var tungt å komme igang, men gøy nå! Kosten synes jeg også fungerer fint. Har kuttet ned på mengder og godis i ukedagene, spiser helt vanlig og har rom for litt snakcs på lørdager eller søndager :)

 

Startvekt var 86,2

Uke 2: 85

Uke 3(idag) 83,7

 

Hvordan går det med dere andre her inne? Gøy å høre hvordan flere ligger an :)

God fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg med! ^_^

Har fra i mars i år gått ned 12 kg, fra 84 kg til 72 kg. Litt usikker på hvor jeg vil, men et sted mellom 65 og 68 kg , og di siste kg går så treigt! I første omgang vil jeg bare under 70 kg :) Kanskje det vil hjelpe litt på med litt motivasjon herifra :finger:

Så flink du har vært :) Bra jobba! Sikker på at du kommer til å nå målet ditt . Lykke til (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på jeg også!

Har igrunn vært ganske bra trent "hele" livet. Men for 2 år siden så stoppet det helt opp. Jeg har levd livet litt for mye de 2 årene med tanke på vekta. Veide 91,7kg når jeg startet å trene igjen nå. Har gjort 3 store endringer med livet de 2 siste ukene; Har sluttet å snuse (Litt over 17 dager uten i dag), lagt om kostholdet og selvfølgelig begynt å trene igjen. Kjøpte meg FitBit Charger HR for noen dager siden og motivasjonen gikk bare enda mer opp!

Startvekt: 91,7kg, vekt i dag: 89,5. Målet mitt er ca. 80kg da med litt markert kropp.

Lykke til alle sammen! :D

Endret av OleChrGul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg også!

Har igrunn vært ganske bra trent "hele" livet. Men for 2 år siden så stoppet det helt opp. Jeg har levd livet litt for mye de 2 årene med tanke på vekta. Veide 91,7kg når jeg startet å trene igjen nå. Har gjort 3 store endringer med livet de 2 siste ukene; Har sluttet å snuse (Litt over 17 dager uten i dag), lagt om kostholdet og selvfølgelig begynt å trene igjen. Kjøpte meg FitBit Charger HR for noen dager siden og motivasjonen gikk bare enda mer opp!

Startvekt: 91,7kg, vekt i dag: 89,5. Målet mitt er ca. 80kg da med litt markert kropp.

Lykke til alle sammen! :D

Så flott at du har klart å kutte snusen! Tøft i begynnelsen men det blr bedre etterhvert. En trenger heldigvis bare slutte en gang, er det gjort så er det gjort! Har vært gjennom det samme selv. Dette går rette veien, lykke til (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Går sakte men sikker fremover :-) Ser ut til at det går flott med deg også, kjempegøy når man ser og føler fremgang :D:D

Jo takk, ja det er bra man ser litt resulater - blir litt mer motivert på veien da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp da var det fredag igjen og snart helg :D  Woohoo.

Ny veiedag for min del, det vil nå si at jeg er inne i siste dagene av uke fire av min livsstilendring. Endelig føler jeg at jeg har funnet en god balanse med mat, kosemat og treing.

Hadde tidligere veiedag mandager, men i og med at jeg øker kalorinntaket mitt litt i helgene, spes lørdager så får jeg litt mer vannvekt i kroppen og endret det da til fredager. 

Startvekt var 86,2

Uke 2: 85

Uke 3(idag) 83,7

Uke 4: 82,5

Er veldig fornøyd med resultatene og er helt realist på at det kan flate ut noe nå, jeg forventer ikkke å suse ned en kilo i uken hver uke.

Jeg har satt meg opp et nytt delmål nå, det første var å nå 84 kg til fire uker hadde gått og det gikk fint:) Så nå, mål for neste fire uker, altså til 04. desember vil bli å se 7 tallet, så 79 kg :angelic:

 

God helg da folkens, heier på dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp da var det fredag igjen og snart helg :D  Woohoo.

Ny veiedag for min del, det vil nå si at jeg er inne i siste dagene av uke fire av min livsstilendring. Endelig føler jeg at jeg har funnet en god balanse med mat, kosemat og treing.

Hadde tidligere veiedag mandager, men i og med at jeg øker kalorinntaket mitt litt i helgene, spes lørdager så får jeg litt mer vannvekt i kroppen og endret det da til fredager. 

Startvekt var 86,2

Uke 2: 85

Uke 3(idag) 83,7

Uke 4: 82,5

Er veldig fornøyd med resultatene og er helt realist på at det kan flate ut noe nå, jeg forventer ikkke å suse ned en kilo i uken hver uke.

Jeg har satt meg opp et nytt delmål nå, det første var å nå 84 kg til fire uker hadde gått og det gikk fint:) Så nå, mål for neste fire uker, altså til 04. desember vil bli å se 7 tallet, så 79 kg :angelic:

 

God helg da folkens, heier på dere alle sammen :)

Så flink du er! Imponerende innsats og utrolig flott at du har funnet en god balanse. Tror det er viktig å gå sakte men sikkert ned i vekt. Da blir det mer levelig i hverdagen, og en klarer å opprettholde en viss intensitet på treningen underveis i tillegg. Ha en kjempeflott, velfortjent helg (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Imponerende innsats og utrolig flott at du har funnet en god balanse. Tror det er viktig å gå sakte men sikkert ned i vekt. Da blir det mer levelig i hverdagen, og en klarer å opprettholde en viss intensitet på treningen underveis i tillegg. Ha en kjempeflott, velfortjent helg (y)

Takk for det, Tine:) Og riktig god helg til deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent å slenge seg med? jeg har en drøm om å endelig etter 15 år å komme i mål med kroppen min til neste sommer, jeg var 102 i des 2014, å er nå akuratt vippet sånn at jeg ser 7 tallet på vekta, det går sååå sakte, men det er da i det minste i riktig retning

Jeg vil gjerne være med så jeg kan motivere meg selv videre, legen har sagt at om jeg kommer meg bort fra overvekten så kan jeg bli kvitt helseplager som har fulgt med det, så jeg står på for harde livet, men er fulltidsstudent og 4 barns mamma i tillegg så ikke alltid jeg klarer å komme meg til treningssenteret...

Endret av hope11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent å slenge seg med? jeg har en drøm om å endelig etter 15 år å komme i mål med kroppen min til neste sommer, jeg var 102 i des 2014, å er nå akuratt vippet sånn at jeg ser 7 tallet på velta, det går sååå sakte, men det er da id et minste i riktig retning

Jeg vil gjerne være med så jeg kan motivere meg selv videre, legen har sagt at om jeg kommer meg bort fra overvekten så kan jeg bli kvitt helseplager som har fulgt med det, så jeg står på for harde livet, men er fulltidsstudent og 4 barns mamma i tillegg så ikke alltid jeg klarer å komme meg til treningssenteret...

Dette fikser du :) Godt jobba! Jeg har store nok utfordringer med livsstilsendring og jeg har en jobb hvor jeg jobber når og hvor jeg vil, og jeg har ingen familie. Så meget bra, har troa på deg :)


Ikke jeg som lagde gruppe men sikker bare til og slenge seg på her :) Velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent å slenge seg med? jeg har en drøm om å endelig etter 15 år å komme i mål med kroppen min til neste sommer, jeg var 102 i des 2014, å er nå akuratt vippet sånn at jeg ser 7 tallet på velta, det går sååå sakte, men det er da id et minste i riktig retning

Jeg vil gjerne være med så jeg kan motivere meg selv videre, legen har sagt at om jeg kommer meg bort fra overvekten så kan jeg bli kvitt helseplager som har fulgt med det, så jeg står på for harde livet, men er fulltidsstudent og 4 barns mamma i tillegg så ikke alltid jeg klarer å komme meg til treningssenteret...

Velkommen med :) Dette klarer du helt sikkert, du har jo hatt gode resultater hittill. Grattis med det (y)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, ny veiedag...

Synes det er litt kjedelig å være bortimot eneste som oppdaterer her, hadde vært spennende å høre hvordan det går med dere andre og også trådstarter :) Kom igjen da folkens, hvordan går det med dere? 

Anyways, som jeg hadde mistanske om så har det denne uken stoppe litt opp, kun 100 gr ned. Det er helt ok og forventet… 

Startvekt var 86,2

Uke 2: 85

Uke 3(idag) 83,7

Uke 4: 82,5

13.11: 82,4
 
Krysser fingrene for bedre resultater neste uke...
 
God helg...
 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 100 g ned er jo fortsatt ned :) Synes du er kjempeflink jeg! Jeg kjenner jeg jobber litt for å ta de rette valgene. Slipper litt kontrollen nå når jeg øker i kcal, og det er vanskelig. I dag legger jeg meg på 1600 og tenker at dette nok er riktig vedlikeholdsnivå for meg. Så planen er å trene og ha gode vaner fremover så får jeg vurdere etterhvert om jeg går opp igjen i vekt, for det vil jeg virkelig ikke. Tenker forresten å finne frem målebåndet i helgen.... Litt skummelt.... Ha en kjempefin fredagskveld (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...