Gå til innhold

Sommerkroppen 2016


frkangel

Anbefalte innlegg

Woohoo - troddde ikke det skulle gå, men gikk på vekta og den viste 79 blank :woot: Sinnsykt gøy :) Endelig nede på 7 tallet…Nå er målet å klare å holde meg under 80 under julas utskeielser :) Håper å nå 78 før juleaften...

Startvekt var 86,2

23.10 85

30.10 83,7

06.11 82,5

13.1182,4
 
20.11: 81,8 
 
27.11: 80,2
 
04.11: 79
 
Ha en god helg godtfolk :) 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knallbra jobbet :D

Jeg sitter å skriver til eksamen, å ser på tatoveringr innimellom, skal til tatovør på tirsdag og få tegnet min første tatovering,d et er min første belønning til meg selv, jeg er nå 0,9 kg fra 25 kg, så da er det på tide med en belønning til meg selv :D

Ha en fin kveld alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo - troddde ikke det skulle gå, men gikk på vekta og den viste 79 blank :woot: Sinnsykt gøy :) Endelig nede på 7 tallet…Nå er målet å klare å holde meg under 80 under julas utskeielser :) Håper å nå 78 før juleaften...

Startvekt var 86,2

23.10 85

30.10 83,7

06.11 82,5

13.1182,4
 
20.11: 81,8 
 
27.11: 80,2
 
04.11: 79
 
Ha en god helg godtfolk :) 
 

Så flott, du er knallgod :) Nyyt følelsen og ha en kjempefin helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra jobbet :D

Jeg sitter å skriver til eksamen, å ser på tatoveringr innimellom, skal til tatovør på tirsdag og få tegnet min første tatovering,d et er min første belønning til meg selv, jeg er nå 0,9 kg fra 25 kg, så da er det på tide med en belønning til meg selv :D

Ha en fin kveld alle sammen :) 

Sååå spennende med tatovering! Håper du viser resultatet? Sitter her og funderer selv om jeg skal ta en til.... Hmmmm. Lykke til på eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startvekt: 97 kg
20. Nov: 95,2 kg
27. Nov: 94,9 kg
4.   Des: 93,1 kg
11. Des: 93,7 kg

Ned 3,3 kg til nå.


Var kjempe fornøyd sist uke men hadde spist litt mindre kalorier da jeg skulle ut å drikke alkohol og ellers ha en veldig usunn helg.. Å det resulterte jo i at jeg gikk opp 1 kilo og har kjempet på 94 hele uken før det idag gikk ned 300 gram.  Har bestemt meg for å slutte å drikke alkohol og ikke skeie ut så mye da det var det som ødla for meg sist. Blir så umotivert når man må gå ned igjen de kiloene man nettopp gikk ned :mellow: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 97 kg
20. Nov: 95,2 kg
27. Nov: 94,9 kg
4.   Des: 93,1 kg
11. Des: 93,7 kg

Ned 3,3 kg til nå.


Var kjempe fornøyd sist uke men hadde spist litt mindre kalorier da jeg skulle ut å drikke alkohol og ellers ha en veldig usunn helg.. Å det resulterte jo i at jeg gikk opp 1 kilo og har kjempet på 94 hele uken før det idag gikk ned 300 gram.  Har bestemt meg for å slutte å drikke alkohol og ikke skeie ut så mye da det var det som ødla for meg sist. Blir så umotivert når man må gå ned igjen de kiloene man nettopp gikk ned :mellow: 

Synes du er flink jeg :) Alle møter litt motgang, det kan jeg skrive unde rpå selv denne uken… 

Viktigste nå er å komme tilabke på rett spor.. enig i det du sier med alkohol - tenker selv jeg skal kutte ut ( høres ut som jeg drikker mengder, men gjør ikke det altså ;) ) , men det er jo bare tomme kalorier og savner det egentlig ikke noe spes om jeg lar vær det glasset med vin heller. Litt utskeielse må jeg nok forsette med, hvertfall nå med jula rundt hjørnet, men ikke hver dag...

 

Lykke tll videre - heier på deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har vært en drittuke ;) Neida, men det har gått lit feil vei… Startet med store utskeielser fredag, lørdag & søndag - i tillegg til noen glass vin. Videre utover i uka har julebrunosten vært et flittig pålegg på skiva - ikke akuratt det sunneste :o I tillegg har jeg hatt litt cravings etter så mye søtt i helgen at jeg har spist både snacks og bakevarer utover i uka - jadda , hurra for meg!

 

Startvekt var 86,2

23.10 85

30.10 83,7

06.11 82,5

13.1182,4
 
20.11: 81,8 
 
27.11: 80,2
 
04.12: 79
 
11.12: 79,7
 
Nå er det bare å komme back on track - ikke noe snacks i uka og jeg skal kutte helt alkohol - ble ordentlig dårlig i kroppen sist jeg drakk det og merker da at jeg ikke tåler det noe særlig lenger.. 
 
God helg :) 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink jeg :) Alle møter litt motgang, det kan jeg skrive unde rpå selv denne uken… 

Viktigste nå er å komme tilabke på rett spor.. enig i det du sier med alkohol - tenker selv jeg skal kutte ut ( høres ut som jeg drikker mengder, men gjør ikke det altså ;) ) , men det er jo bare tomme kalorier og savner det egentlig ikke noe spes om jeg lar vær det glasset med vin heller. Litt utskeielse må jeg nok forsette med, hvertfall nå med jula rundt hjørnet, men ikke hver dag...

 

Lykke tll videre - heier på deg :) 


Ja det viktigeste jeg har lært meg etter 100 mislykkede forsøk er og aldri gi opp, da går du iallefall opp i vekt men vist man forsetter fordi om man har en dårlig uke eller måned så går man ned til slutt ^_^ Å jeg har bestemt meg for at ingenting kan knekke motivasjonen min denne gangen! 

Heier på deg også så får vi håpe at vi får en bedre uke neste uke, we can do it  :D :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 97 kg
20. Nov: 95,2 kg
27. Nov: 94,9 kg
4.   Des: 93,1 kg
11. Des: 93,7 kg
18. Des: 93,5 kg

Totalt 3,5 kg 

Ikke så bra uke nå heller men nå er det jul så jeg kan bekymre meg etter nyttår å gå litt hardere til verks da :) 

 

Ned er ned :) Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Startvekt var 86,2

23.10 85

30.10 83,7

06.11 82,5

13.1182,4
 
20.11: 81,8 
 
27.11: 80,2
 
04.12: 79
 
11.12: 79,7
 
18.12: 80
 
Rævva uke, jeg vet jeg har mer vann i kroppen nå da jeg har økt karboinntaktet og er i den tidperidoen i mnd. Uansett ikke fornøyd med ukens resultat, MEN meget fornøyd med en vektnedgang på 6,2 kilo siden medio oktober :) 
Når jeg ser tilbake på min første post i dette forumet så var målet mitt å nå 80 blank før jul, selvom målet endret seg litt underveis er jeg fornøyd...
 
Nå er det på tide å senke skuldrene litt, jeg tar en juleferie fra vektmåling nå og kommer sterkere tilbake etter jul (y)
Tenker å sette nye mål for 2016 i romjula, da skal jeg igang med treningen igjen også, men før den tid 1 ukes juleferie! :D
 
God jul alle!
 
Endret av Keek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg vet mange ikke liker tittelen Sommerkroppen 2016, men jeg synes det høres bra ut selv om en helårskropp er jo det jeg ønsker meg på sikt, men trenger delmål:)

Jeg er ganske lubben og er så lei av de kiloene rundt midjen som bare er der! Jeg synes denne tråden høres kjekk ut så jeg slenger meg på.

Vekt mandag 72,6kg

Nå frem til nyttår er jo det tiden for å holde vekten, trene og kose seg, så noe mål om nedgang er ikke realistisk. Gleder meg til å sette fart over nyttår;)

Jeg er forresten 35år, har en jente på 6 år og jobber som sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, trodde det ikke var mulig å gå ned i desember, men hoppa på vekta i dag. 67, 8 kg... Dvs 2,5 kg ned på 3 uker. Har ikke sett 67-tallet siden jeg var 19 år. Kan det være muskler, tro? Ikke fått trent så mye som jeg pleier i desember... 

Wow så bra :) Grattis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Håper julen har vært fin og hyggelig for dere alle. :) 

Jeg har hatt det veldig hyggelig og kost meg masse med familie og god mat. Har senket skuldrene og bare nytet det å ha fri. Nå er det næmere 2 uke siden forrige styrkeøkt og må si jeg gleder meg veldig tl å komme igang igjen. Kjenner også at det skal bli godt å komme tilbake til gode rutiner på kostholdsfronten igjen også, det har blitt mye kos ( og det hører med i jula og har null dålig samvittighet for det), men skal bli godt med hverdag igjen å...

Skal prøve å få til en økt eller to denne uka, skal i noen selskaper denne uka også så blir utskeielser denne uka i matveien, men fom. neste uka er jeg 100% igang igjen! Gleder meg :)

 

Gikk på vekta idag morges og den viste 80,9 kg . det er 0,9 kg opp fra 18.12 - dette er jeg faktisk meget fornøyd med, trodde det skulle vært mer. En del av dette er nok også vannvekt så er spent på neste ukes resultater...

Jeg begynner med oppdateringer igjen hver fredag og vil sette meg nye delmål når jeg ser hvor jeg ligger etter en ukes tid med "normal" kost igjen...

Snakkes neste fredag da folkens ;) Fortsatt god jul & riktig godt nytt år :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Håper julen har vært fin og hyggelig for dere alle. :) 

Jeg har hatt det veldig hyggelig og kost meg masse med familie og god mat. Har senket skuldrene og bare nytet det å ha fri. Nå er det næmere 2 uke siden forrige styrkeøkt og må si jeg gleder meg veldig tl å komme igang igjen. Kjenner også at det skal bli godt å komme tilbake til gode rutiner på kostholdsfronten igjen også, det har blitt mye kos ( og det hører med i jula og har null dålig samvittighet for det), men skal bli godt med hverdag igjen å...

Skal prøve å få til en økt eller to denne uka, skal i noen selskaper denne uka også så blir utskeielser denne uka i matveien, men fom. neste uka er jeg 100% igang igjen! Gleder meg :)

 

Gikk på vekta idag morges og den viste 80,9 kg . det er 0,9 kg opp fra 18.12 - dette er jeg faktisk meget fornøyd med, trodde det skulle vært mer. En del av dette er nok også vannvekt så er spent på neste ukes resultater...

Jeg begynner med oppdateringer igjen hver fredag og vil sette meg nye delmål når jeg ser hvor jeg ligger etter en ukes tid med "normal" kost igjen...

Snakkes neste fredag da folkens ;) Fortsatt god jul & riktig godt nytt år :joyful:

Det har vært deilig med fri :)  Har ikke telt eller tenkt på kaloriene. Var 93,5 sist veiing og søndagen var jeg 94,6 så det blir spennendes å se på fredag ja :)  0,9 er ikke så mye opp da, og det er jo ikke rent fett en gang (y)  Tenker at fra 4.januar er det fullt kjør igjen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag igjen :D 

Startvekt: 97 kg
20. Nov: 95,2 kg
27. Nov: 94,9 kg
4.   Des: 93,1 kg
11. Des: 93,7 kg
27. Des  94,6 kg
01. Jan  93,3 kg

Ned 3,7 kg til nå.


 

Bra resultater på deg :) Nå er det fullt kjør igjen for meg fra mandag også, er spent på resultatet neste fredag - tar utg punkt i det fo videre delmål :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...