Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bruker sjelden mer enn 45 minutter på en styrkeøkt. Jeg har få pauser, og har ikke dårlig samvittighet for "korte" økter, siden jeg vet at treningen er effektiv.

Kondistrening bruker jeg ofte mer tid på, fordi jeg da er utendørs på ski eller sykkel.

Fortsetter under...

Jeg er heldig som bor på en liten plass! Nabokommunen til Tronheim. Så her er det ikke krangling om apparatene!;) Så da bruker jeg 2-2,5 t :) Er i min egen lille boble når jeg trener. Koser meg godt, å da stresser jeg skjelden. Oppvarming-Styrke-Kondisjon-Uttøying! :thumbsup:

Annonse

Går fort halvannen time. Trener for tiden RYP, og 4x8 i knebøy og benkpress tar sin tid. Jeg trenger rett og slett relativt lange pauser for å komme meg gjennom disse to øvelsene. De resterende øvelsene (militærpress, pull/chin ups, sittende bicepcurl og tricepspress) går relativt raskt.

I det siste har jeg trent ca. 1 time (hjemmetrening). Da jeg trente på treningssenter for to-tre år siden, ble det som regel 2,5-3 timer (kun saltrening). Nå på mandag skal jeg få nytt program på nytt treningssenter, så da vet jeg ikke hva det blir :)

Annonse

Gjest Fitnesss

Varierer, morgencardioen på 40min, så har jeg fått ny treningspartner og byttet gym til 24fitness, så blir kjørt til failiure nesten hver gang. Når jeg trener alene kjører jeg ofte supersett, og er ferdig på 45-60min +cardio ca 20min, mens med treningspartneren blir det fort 1,5-2 timer, og ofte 2,5 på beina. tenker ikke over tiden når jeg trener, så lenge det ikke blir for lange pauser mellom hvert sett i øvelsene og man føler seg "kjørt" når man drar fra gymmet er det vell en vellykket økt uansett om det tok 30min eller 2 timer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...