Cath Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Dette er kanskje et dumt spørsmål, og det er kanskje blitt spurt før. Men ca hvor lenge trener dere når dere trener? Jeg har trent for det meste med en kompis, da trener vi rundt 1,5-2 timer. Det sier seg selv at pausene blir litt lengre da, siden vi noen ganger må vente på hverandre, da det kun f.eks. er et apparat vi kan bruke. Men når jeg trener alene er de samme øvelsene gjennomført, pluss kanskje mer, på rundt 45 minutter. Det skal sies da at jeg kjører settene så og si uten pauser. Men jeg får nesten vondt inni meg hvis jeg skal gå fra treningssenteret etter bare 45 minutter. Er dette greit når jeg får kjørt igjennom alle øvelsene, og blir utmattet i muskelgruppene jeg har trent? Eller burde jeg kjøre enda en muskelgruppe? Okei, kanskje verdens dårligste formuleringer, men dere skjønner hva jeg mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kenneth Vassli Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Trener alt ifra 40 min til 90 min.. Dette er litt etter hvilken eller hvilke muskelgrupper jeg skal trene. Har dog ikke dårlig samvittighet for å dra etter 40 min. F.eks, 40 min med ren bicep trening. Jeg trener ikke uten pauser, men har ett min pause mellom hver sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas A. Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bruker fra 30-90 min, alt ettersom hva jeg trener og hvem jeg trener med. +kardio! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandea Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har en SUPERtravel hverdag, jeg gjør unna treningen på ca 35-45 min med nåværende program. Da har jeg ca 1-2 min pause mellom hvert sett og øvelser. Jeg er på treningssenteret for å trene og bli sterk, ikke kukerundt (sorry språket). Så får jeg mer tid til familie og venner, og fitnessbloggen;-) Madeleine, Kristin Charm og maiine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan Milfred Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kommer litt an på, men mellom 45 og 60 minutter. Er hva jeg trener som avgjør hvor lenge egentlig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Normalt sett bruker jeg mindre enn 60 minutter, men med nye programmet mitt kan jeg bruke opptil 90 minutter. Mange flere sett enn jeg er vant med, men skal kjøre det ut dietten og så se om jeg kan øke i volum på det etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admira Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 normalt 1 time, men jeg trener som regel alene og har korte pauser.. Hvis jeg skal trene lenger, f.eks 2 timer tar jeg meg en lenger pause med en shake midt i ekstremt hyper og utålmodig hvis det tar for lang tid i mellom setta så liker at det går fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaC Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Max 1 time styrke, pluss litt intervalltrening eller småturer på mølla innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 1 time styrketrening, og 30-60 minutter cardio. Enten etter styrketreningen eller på egne dager, litt ettersom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgit Sorteberg Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Blir som regel én time, men avhengig av hva som skal kjøres. Nå ser jeg på trening som en pause fra hverdagens tjas og mas, så plutselig har jeg vært der to timer Titanium 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Pleier nesten alltid å bli en time, og hvis jeg tar kondisjon i tillegg kan det bli opp mot 75-80 min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chwik Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Max 40-45 min på to muskelgrupper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Går en time sånn ca fra oppvarming til jeg er ferdig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 1-1½ time frå eg går inn døra til eg er ute igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titanium Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det korteste jeg har vært var 20min, da jeg slet meg helt ut på intervaller. Men om det er kondisjon generelt, så blir det ofte fra 30min-1time. Når det kommer til styrke, kjører jeg fullkroppsprogram for tiden. Har lagt på fler og fler øvelser, og med ca 1-2min pause mellom sett, kan dette nå vare i opp til 2timer... Skal kutte ned på det, eller dele opp i splitt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Blir somregel 2 timer inkusiv dybnamisk oppvarming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 45 minutter ca. 5 ganger i uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoit Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 1-2 timer sånn ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KennethDreyer Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bruker ca. 45 min på vektene, ikke inkludert oppvarming og løping etter trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 40-75 min, kommer helt an på hva jeg trener og hvor god tid jeg har. For det meste ligger jeg nok på 50min ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.