Gå til innhold

Helårskroppen 2015 - hvem er med?


Ulrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I´m in! Har dog noen ting jeg vil "fikse"/spisse før sommeren, men da er det mer fordi før sommeren er et ok tids-mål for de endringene jeg vil ha, og ikke fordi jeg skal ha en "sommerkropp" å vise frem. OG fordi det ikke er plass til vinterkiloene i hotpants :cry: (så blir vel målet å ikke spise så mye dritt i ferier og i perioder hvor jeg stresser, dette er vel utslagsgivende for min del tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte fra den vanlige treningen en stund på grunn av skade, og første mål blir å komme i ok form igjen. Kommer til å ha fokus på egenvektstrening, utholdenhet og passe på å holde fettprosent på et fornuftig nivå.

Det eneste konkrete målet mitt er å trene mer enn 10 timer pr. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! I vår tid reiser man jo på badeferie til alle årstider, og da må bikinikroppen være innen rekkevidde til enhver tid. :roflmao:

Jeg har fokus på sunne hverdager og utskeielser kun fredag og lørdag. Skriver også opp alle sukkerfrie dager.

Treningsmessig er det mange tunge økter og fokus på teknikk som er øverst på lista for i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hvordan går det med folk som signa opp her? Er dere fortsatt glade, spiser bra og gjør det bra på trening?

Kroppen min er ganske lik seg selv. Litt opp en helg i blant og litt ned når jeg spist bra. Alt i alt veldig glad i den og det uproblematiske forhold jeg har til kosthold, trening, helse og utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du da, Ulrik (y):)

Ingen synlige forandringer her, frykter jeg ikke når målene i år heller... :( Prøver å være så flink jeg kan, men det gir visst ikke resultater. Anywayz, så koser jeg meg med treningen, og jobber med å lære å akseptere kroppen min som den er ! Så alt i alt så er ikke ting så aller verst :) Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Kort sitrap: trener 4 x 1,5 time per uke. Etter høst/julebulk hvor jeg tvangsspiste meg opp til 80 kg (gud hjelpe, stappmett 24 timer i døgnet) har jeg "light" deffa meg ned til komfortable 73 kg fordelt på 178 cm (egentlig bare ved å spise normalt/sundt). Skal ikke mer ned i vekt, litt frustrert fordi magerutene er borte. Så der blir tolmodighet fremover. Stå på folkens, livskvalitet og lykke er ikke et mål, det er en livsstil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt den samme kroppen som ser ca lik ut som i januar. Dog sterkere og kanskje strammere? Fortsatt 2 gram fett jeg vil skal av for å være fornøyd, her er det nok hverdagsaktiviteten som jeg ikke finner balansen på. Men den økes heldigvis nå som sykkelsesongen straks er igang og jeg prøver også å ta fler gåpauser innimellom all skolejobbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver fortsatt og finpusser helårskroppen. Styrke fire ganger i uka, passe sunn mat jevnt og trutt, + litt godis og sånt på helg. Lærer meg stadig å spise mer grønnsaker, og prøver å øke jenvt og trutt styrkemessig. Vekta er stabil med 1-2kg+-, sånn som det skal være egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her går det egentlig ganske bra, asså! Blir trening stort sett hver dag og spiser godt. Har vel tatt av to-tre kg siden nyttår (faktisk!), og ser for meg at et par-tre kilo til bør av før jeg er der jeg ønsker sånn fettprosentmessig.. I tillegg har jeg nådd et særdeles viktig mål; jeg har klart chins for første gang!! Helt uten assistanse eller juks i noen form. Dette henger nok sammen med at jeg er blitt lettere, men jeg liker også å tro at styrken stadig øker. Next: Hang-ups med overpronert grep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...