Elliot Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Hva er deres favorittøvelser for magen? Siter
Aldara Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Markløft. Aurelius, Horatio Caine og Tronaldo 3 Siter
02-snapper Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 V-upS Pikes på pilatesball Joystick Planke med armløft (med riktig teknik; uten å svaie eller svikte i hoften, og uten å flytte tyngdepunktet) (Siden jeg ikke anser bøy og mark som "direkte" mageøvelser lar jeg være å nevne dem) Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Baseøvelser som mark og bøy, - men som mer isolerte core-øvelser liker jeg pallof-press, samt en del slyngeøvelser som f.eks pikes. Siter
TEW Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Roll-out, og pikes i slynge. Beviselig mest effektive øvelser for kjerne(y) Tonje_86 og John Martin Fredriksen 2 Siter
02-snapper Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Roll-out, og pikes i slynge. Beviselig mest effektive øvelser for kjerne(y) Aah. Det viste jeg ikke *trene mer pikes* Har det mye å si om en bruker slynger eller ball? Siter
TEW Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Aah. Det viste jeg ikke *trene mer pikes* Har det mye å si om en bruker slynger eller ball? Tror ikke det. Tenker etter så er nok ball mer krevende, mht sideveis stabilitet. Siter
Nicolai Hildre Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Frontbøy med kaffepause i bunn! Tonje_86 og Aurelius 2 Siter
02-snapper Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Tror ikke det. Tenker etter så er nok ball mer krevende, mht sideveis stabilitet. Da holder jeg meg til ballen min Siter
Gjest =xXx= Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Hengende beinhev med ekstra vekt på beina. Siter
Sephania Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Prøvde denne i dag, not too bad! Fitnessball rollout + pikes-kombo. http://fitnessbloggen.no/den-ultimate-mageovelsen-vitenskaplig-bevist/ Siter
19-91 Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Cable crunch Rustne muskler som sakte gis liv igjen Siter
Inger-Lise Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 På pikes: Her pleier jeg å enten ha håndflatene eller albuene i bakken og beina i slynge. Men ser at noen gjør øvelsen med å *crunsje* beina inn under seg nærmest som inn i en fosterstilling og så strekke ut igjen (slik gjør jeg det ), mens noen har strake(re) bein og heller skyter rumpa opp i været på øvelsen. Hva er "rett"/best? =) Siter
jonaspa Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Hater mage, men kjører supersett med Cable Crunch, Airbikes og Caiptains Chair Leg Raise, alle øvelsene hver for seg tar så sjukt lang tid Resultatet: Får vel prøve pike to rollout nesten gang, kanskje det er morsommere. Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg skal teste det i morgen bare for morro skyld. Siter
Nicolai Hildre Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 På pikes: Her pleier jeg å enten ha håndflatene eller albuene i bakken og beina i slynge. Men ser at noen gjør øvelsen med å *crunsje* beina inn under seg nærmest som inn i en fosterstilling og så strekke ut igjen (slik gjør jeg det ), mens noen har strake(re) bein og heller skyter rumpa opp i været på øvelsen. Hva er "rett"/best? =) Det du forklarer er to forskjellige øvelser; den første crunch, den andre pike Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.