Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

V-upS

Pikes på pilatesball

Joystick

Planke med armløft (med riktig teknik; uten å svaie eller svikte i hoften, og uten å flytte tyngdepunktet)

(Siden jeg ikke anser bøy og mark som "direkte" mageøvelser lar jeg være å nevne dem)

Annonse

På pikes: Her pleier jeg å enten ha håndflatene eller albuene i bakken og beina i slynge.

Men ser at noen gjør øvelsen med å *crunsje* beina inn under seg nærmest som inn i en fosterstilling og så strekke ut igjen (slik gjør jeg det :p ), mens noen har strake(re) bein og heller skyter rumpa opp i været på øvelsen.

Hva er "rett"/best? =)

Hater mage, men kjører supersett med Cable Crunch, Airbikes og Caiptains Chair Leg Raise, alle øvelsene hver for seg tar så sjukt lang tid

Resultatet: :dead:

Får vel prøve pike to rollout nesten gang, kanskje det er morsommere.

Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg skal teste det i morgen bare for morro skyld.

På pikes: Her pleier jeg å enten ha håndflatene eller albuene i bakken og beina i slynge.

Men ser at noen gjør øvelsen med å *crunsje* beina inn under seg nærmest som inn i en fosterstilling og så strekke ut igjen (slik gjør jeg det :p ), mens noen har strake(re) bein og heller skyter rumpa opp i været på øvelsen.

Hva er "rett"/best? =)

Det du forklarer er to forskjellige øvelser; den første crunch, den andre pike :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...