Gå til innhold

60 dagers godtestopp? Noen med...?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

Jula "nærmer" seg og det er en tid med mye god mat & kos - og selvfølgelig er ikke det tiden å kutte snopet på, men frem mot derimot tenker jeg å ha en aldri så liten godtestopp...

Jeg tenker 60 dager, så fom. imorgen den 22 oktoberr tom. 20 desember.

Grunnen til at jeg ønsker dette er for å "venne meg litt av" sukker igjen, har blitt litt for mye i det siste og for å trene viljestyrken ;)

Jeg kommer ikke til å være 100% avholds fra sukker på den måten at jeg ikke spiser skyr fordi det har litt sukker i seg eller lignende, men skal holde meg unna:

- sjokolade

- kaker, bakst

- brus med sukker

etc.

Og så tenker jeg at julemarsipanen vil smake mye bedre etter et lengre avbrekk fra det veldig søte, haha. Erafringsmessig så vil det sikkert ikke friste så mye etter en så lang periode uten det veldig søte :)

Anyways - noen som vil værra med ? :)

- Keek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å ønske lykke til! :angelic:

Deres fremtid:

Jammen godt å få dagens trolling overstått! Men nå fikk jeg tilfeldigvis lyst på litt mørk Lindt sjokolade (og på jenta i det siste store bildet). :hungry:

Hahahah - dauer :finger::p

Ble en overdose så virket mot sin hensikt :p

Btw - supercute hund på sise bilde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er med! Jeg har vært super i 1,5 mnd, etterfølgt med 2 uker drittspising... Så er med på den! Rapporterer her med en gang jeg sprekker. Skal vi premiere oss selv med noe? Tenker kanskje å premiere meg selv med skikkelig flott dyrt, bra undertøy om jeg klarer det!

Så bra at du joiner (y)

JA er med på å premiere med noe hvis NÅR vi klarer det :D Må tenke litt på hva, men har noe i tankene... hmmm.. *ekstramotivasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt å få dagens trolling overstått! Men nå fikk jeg tilfeldigvis lyst på litt mørk Lindt sjokolade (og på jenta i det siste store bildet). :hungry:

mMMMMmmm, Lindt :happy: Prøv den med sjøsalt. Hvert saltflak er en fryd. Freia Premium koster like mye, men smaker bittert piss i forhold. Jeg er ikke med på 60 dagers challenge :whistle:

fleur.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er vel ikke med på dette du vel TEW :p *JaTilSjokoladeHverDag*

Nope! Jeg er 4 kilo lettere, 5 cm smalere i livet, 3 cm bredere over brystkassen, og nesten 1% lavere fettprosent siden jeg begynte "sjokolade hver dag prosjektet mitt". Ikke snakk om at jeg gir fra med "dopet" mitt!
:giggle:

http://fitnessbloggen.no/sjokolade-elskere-slankest/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den bedre en Freia sin? Pokker, jeg som bare kjøpte 4 stykker i dag.....

2 for 30 kr....:nailbiting:

Helt klart bedre enn Freia sin (y) God sjokolade er langt fra så bitter som billig sjokolade. Kan sammenlignes med forskjellen på helt vanlig dagligvarekaffe (ugh) og gode kaffebønner fra spesialbutikker (mmMMMmm).

-edit.

Nope! Jeg er 4 kilo lettere, 5 cm smalere i livet, 3 cm bredere over brystkassen, og nesten 1% lavere fettprosent siden jeg begynte "sjokolade hver dag prosjektet mitt". Ikke snakk om at jeg gir fra med "dopet" mitt!
:giggle:

http://fitnessbloggen.no/sjokolade-elskere-slankest/

Fra artikkelen du linket til:

En gladsak for sjokolade-elskere, selv om funnene må tas med en klype salt

fleur.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart bedre enn Freia sin (y) God sjokolade er langt fra så bitter som billig sjokolade. Kan sammenlignes med forskjellen på helt vanlig dagligvarekaffe (ugh) og gode kaffebønner fra spesialbutikker (mmMMMmm).

Spiser min daglige dose nå, og dam, du hadde rett. Den var bedre. Kjøpte en ny med pistasjnøtter og salt, satser på at den er snadder også!

Jeg spiser heller 20g kvalitetssjokkolade, enn en hel snickers. Som med alt annet som er en fullt av sukker, så er det kun de første bitene som er gode, resten er bare sukker-rush.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser min daglige dose nå, og dam, du hadde rett. Den var bedre. Kjøpte en ny med pistasjnøtter og salt, satser på at den er snadder også!

Jeg spiser heller 20g kvalitetssjokkolade, enn en hel snickers. Som med alt annet som er en fullt av sukker, så er det kun de første bitene som er gode, resten er bare sukker-rush.

LOL! Det var imponerende kort tid fra ord til handling :D Og ja, helt enig ang. kvalitet > kvantitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...