Gå til innhold

Denisa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    87
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Denisa

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 20. juli 1990

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Sunn middag: Hva er det beste du vet å spise når du skal lage deg noe sunt og godt? Jeg elsker Cesær Kylling salat og bruker denne oppskriften, men uten bacon: http://www.bama.no/oppskrifter/caesarsalat-med-kylling/
  2. Hei. Har du begynt på no ny prevensjon nylig?
  3. Nå kjenner jeg at jeg trenger hjelp og aner ikke hvor jeg skal henvende meg. Jeg har snakket om dette med mine nærmeste, men føler jeg ikke blir tatt på alvor. I det siste så føler jeg at jeg har mistet totalt kontroll over min egen kropp og matinntak. Jeg overspiser og overspiser daglig. Jeg spiser alt som ikke er bra for meg, og tenker i ettertid "hvorfor gjorde jeg det..hvorfor klarte jeg ikke si nei" Men for å være ærlig, i det jeg tar avgjørelsen til å spise dritt så tenker jeg INGENTING. Jeg føler ingenting. Føler bare at jeg bruker mat som trøst for ting som jeg kanskje slite
  4. Har erfaring med alle sentrene i Horten og min anbefaling til deg er Trimhuset. Godt tilbud, super personale og stort. Vet ikke om de er ferdige men før jeg flyttet til Oslo så skulle de bygge ny etasje, så det blir enda større. Du får mye for prisen :-)
  5. Ser ut som om du spiser veldig mye karb og skeier ut mye. Husk også på at selvom lefsene til taco er grove, så er de ikke sunne - bare litt "sunnere". Og spiser du taco så ofte som du sier, så blir det mye karb. Hva med å heller lage deg taco salat og droppe lefsene? Du skeier veldig ut i helgene med både snop og pizza - det kommer du ikke langt med. Du ødelegger mye jobb du har gjort i hverdagene - hva med å droppe alt dette i helgene i en lang periode så ser du hvor mye endrer seg? Spis heller fruktsalat og annet sunt. Fins også veldig mange gode og sunne oppskrifter ute på nett på fors
  6. Jeg ser hva du mener - men den sarkasmen er unødvendig. Rent vann er viktig uansett hva, og dette rett fra springen eller imsdalflaska. Men å drikke KUN dette dagen lang er tvert imot det jeg mener. Som sagt så gjør det ingenting å erstatte dette med noe annet som "inneholder vann" eller ikke i det hele tatt, men ikke holde seg til kun det og drikke minst mulig vann om dagen. For du må også huske på at de andre drikkene inneholder veldig mye mer enn kun vann - veldig mye som også ikke er så bra for kroppen din i lengden.
  7. Jeg vil anbefale noe som har funket bra for meg når det kommer til magefettet og midjen; - Spis deg mett på kjøtt og grønnsaker til alle måltider (lunsj, middag). Til frokost er jeg ikke så glad i kjøtt eller grønt, så jeg spiser heller en skyr med 5-6 nøtter i og en banan. Samme til mellommåltid. Hvis du liker cottage cheese, så spis gjerne det til mellommåltid også. Her kan du bare bruke fantastien og spre over med nøtter, bær, fun light saft og for smak.. - Dropp alt som heter karbohydrater i form av ris, pasta, knekkebrød, brød, tortilla osv. (hvertfall for en lang periode) - Tren HARD
  8. Vann er faktisk en veldig viktig kilde for kroppen vår slik at mange viktige organer skal fungere normalt og ikke minst for hud, celler, bein i kroppen! Så ja,vann er KJEMPE viktig å få i seg nok av hver eneste dag - hjelper da ikke å erstatte det med kaffe og andre ting. Kan ta et eks. : Moren min drakk såvidt vann om dagen. Kanskje et lite glass på morningen, erstattet det faktisk med kaffe for det meste. Til hun ende opp med problemer i mage og tarm pga dette og forskjellige typer infeksjoner i disse områdene - og dette pga for lite vann. MEN alt med måte - du skal ikke ha i deg FO
  9. Aldri finn på å bytte ut vann med noe annet - med mindre du har lyst på sykdommer. Men å drikke noe annet istedenfor/i tillegg til vann 1-2 ganger om dagen skader deg ikke..
  10. Ta på deg mer klar Men, hvor ofte skifter du dekk på bilen og hvor ofte gjør menn "mannlige" ting ute i kulda? Husarbeid må gjøres daglig dessverre.. ; )
  11. Takk for motivasjonen! Jeg tar alle testene tidlig på morningen uten å ha hverken trent eller spist på forhånd.. Men kan allikevel ikke forstå det er så ille med tanke på hvor hardt jeg egentlig har trent. MEN når det er sagt så tar jeg testen som en motivasjon etter hel dag med tenking og i dag har jeg hatt en økt jeg ikke har hatt på lenge - og slik fortsetter seg videre. Trening og sunn mat, så skal det nok gå fint. Desutten er det snart nytt år og nye muligheter! Så det er bare å gjøre det bedre, hardere og fornuftigere.
  12. Jeg skal ta til meg alt dette du skriver og tusen takk!
  13. Jeg har nå vært og tatt en kroppsanalyse da jeg føler kroppen min har endret seg på en negativ måte den siste perioden og trenger en spark i rompa i forhold til kosthold. Fra sist gang 13 februar 2014 til i dag, har følgende endret seg: Kroppsfett: Fra 32,6% til 36,6% / 27,4 kr til 30,1 kg Magefett: Fra nivå 3 til nivå 4 Vekt: Fra 83,95 kg til 83,0 kg BMI: Fra 27,1 til 26,8 kg Muskelmasse: fra 53,7 kg til 50,2 kg Vannmasse: Fra 40,7 kg til 38,7 kg Hvileforbrenning fra 1737 kcal til 1642 kcal Jeg er utrolig fortvilet og deprimert over dette. Er det mulig å bl
×
×
  • Opprett ny...