Gå til innhold

Høyde, vekt og fasong


Marrrish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Er det bare lekre berter på fitnessbloggen eller? ;)

Jeg er 169 cm og vekten kan være det samme ;)

Typisk timeglassfigur med brede hofter, smal midje og store pupper, men akkurat nå er det et lite lag fett på magen og ellers på kroppen som skal vekk ;)

Vekt? Faktisk sluttet å veie meg. Høyde, for liten! :cry: Form? Null og niks - shaped like a boy ;) Men med litt muskler på underkroppen (særlig på rumpa!) så blir det nok mye bedre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og hva jeg veier er uvesentlig :p

Jeg er klassisk timeglass med breie hofter, innsvinga midje og skuldre på størrelse med hoftene. Små pupper. Har vekta jevnt fordelt så jeg ser mye mindre ut enn jeg er.

Du sa det egentlig ganske bra sånn bortsett fra at jeg er 170 og har vel middels til store pupper (store bh'er, men de ser mindre ut fordi de sitter så tett inntil kroppen) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 169 cm høy, ligger rundt 64 kg.

Er breiskuldra, har ganske små bryster (blir nesten ikke-eksisterende i sportsbh :p), har lettere for å få bort fettet på overkroppen, så for øyeblikket ser jeg ganske veltrent ut oventil, not so much nedentil. Har en del fett som saaaaakte (men sikkert) holder på å slippe låra og hoftene. Vil ikke si jeg har pærefasong siden skuldrene er såpass mye bredere enn hoftene. Kanskje et småbrysta timeglass? :) Midjen er forsåvidt ganske smal. Også har jeg lange armer. Hehe.. ganske vanskelig å skulle sette seg selv i en bås med tanke på fasong siden den er i stadig endring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...