Gå til innhold

Høyde, vekt og fasong


Marrrish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest FrøkenFat

176, og pinlig tung.

Var en gang i tiden timeglass, men nå er jeg mer pære med de ekstra kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier du virkelig 71 kg?? Du ser utrolig bra ut, og for en midje! Jeg veier selv ca 60 kg og er like høy som deg og synes ikke jeg ser verken slankere eller bedre ut enn deg! Da jeg veide 70 kg så jeg hvertfall ikke så bra ut som du gjør. Tydelig eksempel på at muskler er viktig! :)

Tusen takk! :wub: Jeg veier det samme som for 10 år siden, før jeg la om kostholdet og begynte å trene, men da hadde jeg mye bredere midje og så ganske så chubby ut.. Har litt mindre fett og mer muskler nå tror jeg nok. Jeg har faktisk kun maten å takke, for selv om jeg har vært skadet og ute av drift i 5 mnd har kroppen endret seg veldig lite. :) Lite karbo, MASSE fett og rene sunne matvarer. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

168cm og ligger rundt 56 kg nå. Har ligget på 50-52 kg før. Fettet legger seg på hoftene nå, men det bryr jeg meg ikke noe om. Små pupper og en rompe som er helt ok :wub:

Skal ikke klage etter 3 barn og ett snart rundt tall :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172cm lang og veier ca 65kg. Har alltid ligget på 58-60, men etter endel styrketrening ligger jeg stort sett på 65kg. Har endel lår/rumpe og ganske smal midje, men stort sett er vel fettet greit fordelt :) Det er vel kanskje timeglass figur? Usikker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...