Gå til innhold

Marrrish

Medlemmer
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Dag 3 med trening! Fremdeles strålendes motivert! :)) Nytt protein til 40% på OBS etter tips fra fitnessbloggen! :D

  2. Har sikkert gjort noe rett på trening i dag siden jeg ikke klarer å kle av/på meg selv nesten...! RYP i love you!

  3. Teste ut RYP program for første gang.. bli spenennede........!

  4. Endelig fått trent styrke igjen! DEILIG!! :) Styrken er faktisk ikke så værst, selv om noen mnd pause... men kondisen...!! Oh lord!

  5. Frisk som en fisk! :)) Trening i ettermiddag med min kjære :)

  6. Med vilje og motivasjon kommer man langt
  7. fett elsker kvinnelår! Siste som renner av min kropp iallefall :thumbsdown:
  8. Hvor høy er dere, hvor mange kilo og fasong? Syns dette er litt spennende, det finnes så mange variasjoner i kg mellom mennesker på samme høyde, og alle kan se like sprek ut eller like uspreke Jeg er feks 1.76cm og 68 kg. Har fettet "jevnt" fordelt utover min lange kropp! Men musklene er ikke på plass nok synlig enda og jeg vil bli kvitt litt "mini-love-handels"
  9. Håper på å bli frisk til i morgen så jeg får starte treninga igjen! :)

  10. Jeg har gått ned 10kg siden 15 augsut 2011! You can do it!! Hvordan jeg gjorde det? Kuttet ut brød, spiste mindre porsjoner, drakk mer vann, kutta kraftig ned på sukker og snacks, spiser alltid hjemmelagd middag av rene produkt, masse grønt, mye smak :thumbsup: + begynte å trene igjen! (hadde vært skadd i flere mnd). Pulsspinn og styrke! Jeg skal ned ca 6kg til + øke muskelmassen innen 1 juli... førstemann!!
  11. Kesam og div krydder, evt hvitløk er også godt
  12. Til kylling: karri, ingefær, hvitløkskrydder, salt, buljong/fond (evt egen grsakskraft..), hell oppi litt kokkosmelk, soyasaus, chillikrydder, evt litt maizenna (el lignende) om du vil at den skal være mer kremet Flott å ha i ildfastform sammen med stekte kyllingfileter og grsaker Namnam!
  13. Gleder meg til å starte med stryketrening igjen i morgen!!

×
×
  • Opprett ny...